Morpheus Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Meget fortvilet. Men det er basert på hvor mye utstyr jeg har med meg for å holde meg i live til jeg ev. finner en base.
GammelSierraFan Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Jeg hadde blitt oppgitt, men ikke fortvilet. Jeg hadde laget en flåte av de søte pingvinene og rodd hjem. 1
Peaches Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 I følge en eiendomsmegler er dette "bare et steinkast" unna Aker brygge. 2
Gjest N-Nøff Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Tror jeg hadde ramlet ut i vannet og dævva, uten tid til å være fortvilet
Gjest Winza Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 Slik det ser ut så hadde jeg endt opp i en virkelig versjon av denne mini gamen
Ichiko Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 On 4/16/2018 at 8:15 PM, Peaches said: I følge en eiendomsmegler er dette "bare et steinkast" unna Aker brygge. Her må jeg protestere. Jeg tror du forveksler Antarktis(som bildet er fra) med Arktis: en vanlig misforståelse. Det stemmer faktisk at Arktis er bare et steinkast unna Aker Brygge; begge disse stedene er jo på den nordlige halvkulen(av planeten vi alle bor på). Antarktis, derimot, ligger på den sørlige halvkulen som er i motsatt retning av Arktis - altså noe lenger unna. I eiendomsbransjen er det godt kjent at Antarktis da ligger i gåavstand til Aker Brygge; dvs. litt lenger enn et steinkast. Antarktis er et område i rask utvikling. Siden dette er en sentral, men likevel fredelig bydel i naturskjønne omgivelser med gode muligheter for friluftsliv, finner du alt av service; så som skoler, barnehager, legesenter, bank og frisører, og dessuten kort vei til kollektivtrafikk. I tillegg byr området på mange spennende butikker, populære restauranter og cafeer samt et yrende natteliv. Den som da skulle strande her, ville være å anse som svært heldig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå