Gå til innhold

Nattarbeid - samboers f***** vekkerklokke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om vekkerklokker som KUN vekker den som skal stå opp? 

Mvh

Mildt sagt forbanna samboer med barn i skolealder som også har våknet av vekkingen til sovedyret. 

Anonymkode: 837c2...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eget soverom til det sovedyret de dagene det trenger vekking

• Liker 3
Skrevet

En del av disse aktivitetsarmbåndene (les: avansert skritteller) har mulighet for vibrerende alarm. I så fall vil alarmen altså være tilnærmet lydløs, og så lenge samboeren ikke holder tett rundt deg så blir du neppe påvirket.

PS: Forutsetningen er naturligvis at samboer ikke sover så tungt at risting på håndleddet ikke vekker ham opp

Skrevet
2 minutter siden, Horge skrev:

En del av disse aktivitetsarmbåndene (les: avansert skritteller) har mulighet for vibrerende alarm. I så fall vil alarmen altså være tilnærmet lydløs, og så lenge samboeren ikke holder tett rundt deg så blir du neppe påvirket.

PS: Forutsetningen er naturligvis at samboer ikke sover så tungt at risting på håndleddet ikke vekker ham opp

Funker på meg i ganske nøyaktig to dager. Da har kroppen min vendt seg til vibreringen, og sover bare gjennom den.

Eget rom er nok antagelig eneste løsning, vil jeg tro. Dersom sovedyret sover så tungt at det knapt nok våkner av vanlig alarm, anbefales alarm med wake-up light. 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner flere par med en turnusarbeider og en dagarbeider. Deres felles løsning er separate soverom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...