Gå til innhold

hele sommeren i fengsel...er soningsutsettelse mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:frkk:
for litt siden dummet jeg meg ut og brøt vilkårene for betinget fengel, så jeg har ventet på soningsinnkallelsen min i det siste, den kom i dag og det står at jeg må møte opp ved fengselet 3 juni, og med en dom på 4 mnd må jeg regne med å sitte 2/3 deler av den og det blir hele sommeren der inne.... tror dere man kan få soningsutsettelse på grunnlag av dette? jeg er veldig ung og sommeren betyr så mye for meg, stranda og damer er høydepunktet for meg hvert år.. har noen her sittet inne? blir man tvunget til å arbeide? er det god mat? får man egen celle med egen dusj? er det mye vold og bråk?

Anonymkode: 5ecf2...0ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger av hva du skal sitte inne for. Hva skal du sone for?

Anonymkode: 7650f...3ee

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger av hva du skal sitte inne for. Hva skal du sone for?

fyllekjøring

AnonymBruker
Skrevet

fyllekjøring

Åh, ikke verre. Da tror jeg ikke det er noen stor sak å søke om å få utsettelse. Men, et lite men, det avhenger av vedkommende som behandler saken din. Åh, og det er lenge siden vi kastet folk ned i ei hule og lot de sulte ihjel, du. Nå er det nesten mer humant å være i fengsel enn å være i samfunnet ellers.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Soningsutsettelse for at du setter så stor pris på sommeren? Er du alvorlig? Tror du folk kan søke om det fordi det passer best i kalde vintermånedene? :)

Du blir vel ikke tvunget til å jobbe, men får mer penger om du gjør tenker jeg. Dessuten vil vel tiden gå fortere om du har noe å gjøre de månedene?

Resten kan kanskje andre svare på.

blir bare provosert når de først lar meg vente lenge på innkallelsen, og så finner de ut at jeg skal tilbringe hele sommeren i fengsel. fy flate så kjipt

AnonymBruker
Skrevet

Nei hahahhaha. Bortskjemte folk driter vel loven og politiet i. Det hadde vært litt av en ordning gitt, tomme fengsler på sommeren fordi det var så gøy å bade og være fri 

Anonymkode: 1ac95...e77

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare til å drite i å møte opp. Du blir sikkert etterlyst da. Sommern er herlig eller hva :ninuskapus:

Anonymkode: 8a125...bd1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare til å drite i å møte opp. Du blir sikkert etterlyst da. Sommern er herlig eller hva :ninuskapus:

Anonymkode: 8a125...bd1

Nei hahahhaha. Bortskjemte folk driter vel loven og politiet i. Det hadde vært litt av en ordning gitt, tomme fengsler på sommeren fordi det var så gøy å bade og være fri 

Anonymkode: 1ac95...e77

det frister jo nesten å la være å møte opp, leste jo om kjeltringer på rømmen som ble finansiert av nav, heller det enn hele sommeren med en svett cellekamerat og fellesdusj

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, ikke verre. Da tror jeg ikke det er noen stor sak å søke om å få utsettelse. Men, et lite men, det avhenger av vedkommende som behandler saken din. Åh, og det er lenge siden vi kastet folk ned i ei hule og lot de sulte ihjel, du. Nå er det nesten mer humant å være i fengsel enn å være i samfunnet ellers.

Ikke verre? Helt til en fyllekjører meier ned og dreper en av ungene dine det da?

Til ts: ta straffen din, du fortjener igrunn en sommer i fengsel! 

Endret av HanenIFlokken
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen, lenge siden sist nå... Blir du ikke lei av å skrive om disse fellesdusjene?

Anonymkode: d4449...ada

• Liker 30
Skrevet

Neimeeeeen staaaaaaakars lille arme deg da, heeeeele sommeren i fengsel, huff og huff, stakkars liten! :ironi::sarkasme: 

• Liker 7
Skrevet

Du "dummet deg litt ut og brøt vilkårene for betinget fengsel?" Hvor vanskelig kan det være å overholde de?

• Liker 20
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir bare provosert når de først lar meg vente lenge på innkallelsen, og så finner de ut at jeg skal tilbringe hele sommeren i fengsel. fy flate så kjipt

Du tenker ikke så langt at det er flere enn deg som ha forbrutt seg på en eller annen måte og også skal i fengsel?

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Du tenker ikke så langt at det er flere enn deg som ha forbrutt seg på en eller annen måte og også skal i fengsel?

Jeg tror ikke TS tenker veldig langt...

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Neimeeeeen staaaaaaakars lille arme deg da, heeeeele sommeren i fengsel, huff og huff, stakkars liten! :ironi::sarkasme: 

du misforstår meg, jeg er ikke ute etter sympati men heller noen forsalg til hva jeg skal gjøre for å få en best mulig sommer, blir veldig begrenset hva jeg kan gjøre i fengsel men fortsatt...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, The Kitten skrev:

Du "dummet deg litt ut og brøt vilkårene for betinget fengsel?" Hvor vanskelig kan det være å overholde de?

jeg misforstod opplegget litt , fikk formell varsel først men klarte ikke vende meg til "betinget fengsel" tilværelsen...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Arabella skrev:

jojo, men nå skal jeg kun sone for fyllekjøring og syns ikke jeg skal settes i samme bås som de andre som skal i fengsel..

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jojo, men nå skal jeg kun sone for fyllekjøring og syns ikke jeg skal settes i samme bås som de andre som skal i fengsel..

Folk blir satt i fengsel av mange forskjellige årsaker. Du blir plassert der de tilfeldigvis skulle ha ledig plass, men neppe i et høyrisikofengsel.

Endret av Arabella
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...