Gå til innhold

Eggløsning og utflod

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat sluttet på p-piller. Nå er det to uker til jeg skal ha mensen, og regner med at eggløsningen er rundt denne tiden. Har utflod innimellom, men nå kommer det tråder med utflod, slim som "henger sammen". Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig.

Like før eggløsning får de aller fleste kvinner en slimete utflod. LIgner på eggehvite?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja, men mer sammenhengende/tykk. Jeg har ikke hatt sånn utflod tidligere, verken når jeg gikk på p-piller eller før jeg begynte med de. Men godt å høre at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At du ikke fikk det så lenge du gikk på p-piller er ikke så rart, for det er jo noe som kommer i forbindelse med eggløsning... og det har du ikke når du går på p-piller...

Kanskje la du ikke merke til det før du begynte med piller, eller kanskje begynte du når du var ung, og kroppen ikke var "helt i rytme" eller kanskje hadde du det ikke så mye av en annen grunn, men i alle fall som Chiquita sier helt vanlig. (Og dette vet hun, hun har god styring på dette med syklusen hun ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porselen

Jeg er nå 40 år og det er først nå at jeg har begynt å få den slimete utfloden, kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt dette før. Og p-piller har jeg ikke brukt på mange mange år. Så det er vel individuelle forskjeller her også.

Men normalt er det nok, har hørt at flere av mine venninner har hatt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...