AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 I forhold til mat og aktivitet, hva gjør dere? Jeg går tur hver dag. Tenkte å trappe opp med trening først en dag i uken, deretter to. Flere har jeg ikke tid til. Mat, som alltid har vært problemet mitt, har jeg begynt å: -Spise to store måltider om dagen. -gulrøtter, frukt og herbalife shake ved behov. Prøver å slutte med sukker, og hsr foreløpig klart å redusere masse. Fra halvpose smågodt i uka til maks ti biter. Sksl prøve å ha sukkerfri mai Gått ned 2 kg siden påske, og fem totalt siden midten av mars :D Anonymkode: 65d55...7e0 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Hva spiser du når du sier to store måltid? Anonymkode: 87f80...85f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva spiser du når du sier to store måltid? Anonymkode: 87f80...85f Frokost i går f.eks, da spiste jeg to knekkebrød, to egg, halv avocado, litt brieost med jordbærsyltetøy på, to gulrøtter . Drakk te og et glass helmelk. Til middag spiste jeg bare fire pizzastykker. Da ble jeg fysen på kvelden, og spiste en liten jogurt med musli og sukkererter. skulle hatt salat ved siden av, men var litt hektisk. Anonymkode: 65d55...7e0
Tvist Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Jeg trener 3 dager i uken, de dagene spiser jeg mer. Spiser vanligvis 3 måltider, 1 lite og to store + ett lite til de dagene jeg trener. Spiste tidligere mye mellom måltidene, har sluttet med det (spiser kun litt eplechips hvis jeg blir veldig sulten mens jeg lager mat). Teller kalorier og holder meg under 1500 + kalorier om jeg trener. Spiser en sjokolade (som jeg lager plass til i kaloriregnskapet) hver lørdag, i tillegg til en liten sjokoladebit hver kveld.
godjenten Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 (endret) Dette blir jo veldig liten livsstilsendring, men jeg har begynt å tøye ut litt hver dag. Målet er å bli mykere. I tillegg spiser jeg bare snop på lørdager. Endret 16. april 2018 av godjenten 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Jeg har skaffet meg fitbit klokke, og prøver å få målene mine hver dag. Jeg har kuttet kraftig ned på sukkerinntaket. Spiser litt sjokolade i helgen. Jeg har byttet ut brød med knekkebrød. Jeg har gått ned 4 kg siden nyttår. Jeg er ikke overvektig, men hadde lagt på meg 5-6 kg siste årene som jeg ville ha bort. Anonymkode: d504a...ea3
FridaFrosken Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 Spiste godteri nesten hver dag, nå kjenner jeg ikke på søtsuget lengere Jeg har begynt å spise sunne måltider, og holder meg mett gjennom dagen. Drikker ikke brus lenger, byttet ut med ZerOH-saft uten kalorier. Festa/gikk ut på byen hver helg, drakk mye alkohol. Øl og drinker. Nå drikker jeg sjeldent alkohol. Har begynt å trene 2-3 ganger i uka. Begrenser godis-inntaket hvis jeg virkelig MÅ ha noe. Litt er lov, sålenge jeg holder meg i kaloriunderskudd.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Frokost i går f.eks, da spiste jeg to knekkebrød, to egg, halv avocado, litt brieost med jordbærsyltetøy på, to gulrøtter . Drakk te og et glass helmelk. Til middag spiste jeg bare fire pizzastykker. Da ble jeg fysen på kvelden, og spiste en liten jogurt med musli og sukkererter. skulle hatt salat ved siden av, men var litt hektisk. Anonymkode: 65d55...7e0 To stor måltid om dagen hørtes lite ut. Du burde helst ha 3 hovedmåltid (en porsjon. Frokost, lunsj, middag) og 2 mellommåltid (F.ek. Skyr, nøtter, frukt. Mellom frokost og lunsj, lunsj og middag) om dagen for å holde blodsukkeret jevnt. det er der kroppen liker seg best... dette vil også hjelpe på søtsuget. Bedre å spise mindre mat jevnlig, enn å pakke på med mye mat 2 ganger om dagen.... og altid drikk mye vann Anonymkode: dc7b4...fb8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #9 Skrevet 16. april 2018 Drakk masse brus hver eneste dag, nå har jeg gått to uker uten og bare drukket vann Så slik sett har jeg trappet kraftig ned på sukkerinntaket, men prøver å kutte sukkeret i maten jeg spiser også. Prøver å spise sunnere og lage min egen mat hjemme. Prøver også å få inn trening noen dager i uken og skal begynne med å gå eller sykle turer. Brusen var første steg og det var overraskende lett, men alt det andre jeg ønsker å gjøre synes jeg er mer vrient å få inn... Anonymkode: b94e7...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå