AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Ifølge FN så kan kvinner begå seksuell trakassering mot menn. Men kan kvinner faktisk det? Jeg trodde det var viktig at det var et systematisk fortrykk fra patriarkatet som måtte til for at det skulle telles som seksuell trakassering? Det er jo derfor kvinner ikke kan voldta menn, for det er ikke en del av den systematiske undertrykkingen som kvinner utsettes for? kilde: http://www.un.org/womenwatch/osagi/pdf/whatissh.pdf Anonymkode: ea010...5d9
stan Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Seksuell trakassering er mer enn voldtekt. Penis-størrelse er jo et ømtåelig tema for mange menn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Nei seksuell trakassering kan bare skje fra en sterk part mot en svak. Menn er alltid den sterke part derfor kan ikke kvinner begår seksuell trakassering mot menn. Anonymkode: 8faf9...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Selvfølgelig kan de det, og de gjør det også regelmessig. De kan også voldta, utøve vold, begå mord og de fleste andre ulumksheter mennesker bedriver. Man skal ha greit store skylapper på for å påstå noe annet. Anonymkode: 8cb5e...807 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Seksuell trakassering er ikke forbeholdt menn. Kvinner kan være like så ille, selv om det statistisk sett er færre tilfeller her. Anonymkode: 83c05...075 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Kvinner som tafser på menn begår seksuell trakasering. Som kommer med slibrige seksuelle bemerkninger. Tar bilder av menn som viser hud og legger det på sosiale medier. Bemerker og rakker ned på menn som er lettkledde. Kaller en mann for homo nesten uansett hva han gjør. Anonymkode: 496ec...46d 3
ajarRun Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei seksuell trakassering kan bare skje fra en sterk part mot en svak. Menn er alltid den sterke part derfor kan ikke kvinner begår seksuell trakassering mot menn. Anonymkode: 8faf9...3c1 Har du noen gang møtt en søring fra en fin bydel? De klarer så vidt å åpne en colaflaske. Legger og lår er tynne som piperensere. Jeg er sikker på at et ekkorn kunne voldtatt 10% av mennene fra Oslo. Seksuell trakasering er mye enkelre en voldtekt og krever ikke at man er fysisk eller psykisk sterkere. Jeg kan sexuelt trakassere de sterkeste mennene i verden.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seksuell trakassering er ikke forbeholdt menn. Kvinner kan være like så ille, selv om det statistisk sett er færre tilfeller her. Anonymkode: 83c05...075 Riktig, men man skal heller ikke glemme at for mange menn er det ønsket og dermed ikke oppleves som trakassering. Til og med i voldtektssaker der menn har blitt voldtatt kommenterer jo andre menn at hun må gjerne komme å voldta dem også så lenge hun er digg.... I metoo kampanjen var det jo utallige menn som sa at kvinner måtte skjerpe seg og slutte å syte for å få oppmerksomhet og at de selv bare hadde syntes det var digg om en dame kom å klådde dem på rumpa eller pikken. Det betyr allikevel ikke at menn ikke også kan oppleve trakassering og overgrep ille eller traumatisk. Men viser mye om maktdifferansen og seksualiteten mellom de forskjellige kjønnene. Anonymkode: bee0e...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #9 Skrevet 16. april 2018 For at noe skal kunne defineres som seksuell trakassering måå det ligge et seksuelt motiv bak handlingen. Kvinner har fra naturens side ingen seksuelle motiver, så nei kvinner kan ikke begå seksuell trakassering. Men de kan trakassere, bare ikke seksuelt. Det samme gjelder voldtekt. Kvinner kan ikke voldta, fordi de ikke har et seksuelt motiv med handlingen sin. Men de kan bedrive vold, også vold mot kjønnsorgan. Men uten seksuelt motiv er det bare vold og ikke voldtekt. Anonymkode: 3021a...eb7 1
Blod Skrevet 16. april 2018 #10 Skrevet 16. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Blod, mod
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #11 Skrevet 16. april 2018 Ja, Menn kan vel også bli utsatt for seksuell trakassering. Men generelt så tror jeg at vi menn er mindre sensitive på dette området enn hva kvinner er, Jeg har tidligere blitt antastet av kvinner i fylla men jeg bryr meg ikke om det isteden så ser jeg på det mer som en ære enn en krenkelse. Anonymkode: 2a946...677
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For at noe skal kunne defineres som seksuell trakassering måå det ligge et seksuelt motiv bak handlingen. Kvinner har fra naturens side ingen seksuelle motiver, så nei kvinner kan ikke begå seksuell trakassering. Men de kan trakassere, bare ikke seksuelt. Det samme gjelder voldtekt. Kvinner kan ikke voldta, fordi de ikke har et seksuelt motiv med handlingen sin. Men de kan bedrive vold, også vold mot kjønnsorgan. Men uten seksuelt motiv er det bare vold og ikke voldtekt. Anonymkode: 3021a...eb7 Kvinner har fra naturens side ingen seksuelle motiver? Eh, jo, det kan de ha... Det er heller ikke alle menn som har seksuelle motiver ved voldtekt, for noen dreier det seg om utøvelse av makt. "Voldtekt er å skaffe seg seksuell omgang enten fremtvunget ved vold eller ved truende adferd, eller ved å utnytte bevisstløshet eller utnytte en som er ute av stand til å kunne motsette seg handlingen, for eksempel som følge av frykt, beruselse eller søvn." Anonymkode: 74ce2...5d6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #13 Skrevet 17. april 2018 De gjør det hver eneste dag mot sine egne barn.. Anonymkode: c3e0b...664
Peaches Skrevet 18. april 2018 #14 Skrevet 18. april 2018 Hvis det er definisjonen på seksuell trakassering for oss jenter, har jeg seksuelt trakassert mange. Menn, kvinner, barn, hunder, bygninger, meg selv i speilet... Som feminist har jeg lært leksa nå. Jeg skal aldri se på noen eller noe opp for å se ned igjen. Jeg vil ikke krenke noen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #15 Skrevet 18. april 2018 Hvor mange tullinger kan det være i en tråd? Nattens spørsmål. Anonymkode: 2e4a2...34a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #16 Skrevet 18. april 2018 På 16.4.2018 den 2.42, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan de det, og de gjør det også regelmessig. De kan også voldta, utøve vold, begå mord og de fleste andre ulumksheter uhumskheter mennesker bedriver. Man skal ha greit store skylapper på for å påstå noe annet. Anonymkode: 8cb5e...807 Anonymkode: 502dc...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå