Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Jepp, vi så denne cden på laptopen til fyren min i media player og i winamp, har testet begge disse på min egen data og ingen lyd. Og JA høyttalerene står på På cden står det iallfall Divx/AC3 hjelpe meg noen? Kjeder meg ;(
Xantippe Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Long shot, men på min gamle HP falt lydkortet av og til ut. Sjekk om det funker....
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 :klø: og så mye visste jeg om data Men tror ikke det er problemet, for høyttalerene sier klikk og slikt når jeg poster innlegg/går inn på tråder/spiller musikk, men vil så absolutt ikke la meg se Lost! >:---( Jaja South Park begynner på mtv om et kvarter uansett, så
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Du trenger en kodek som kan dekode AC3-lyd (Dolby). Last ned AC3Filter herfra.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Nei nå har jeg aldri.... :o Det funket! TUSEN TAKK! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå