AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Hei Jeg er en kvinne på 27 år.. Er utdannet ingeniør (master) og har brukt 5,5 år av "lånekasse-muligheten". Jeg har aldri likt realfag, utenom matte, men jeg er egentlig en veldig kreativ sjel som liker å ha det "gøy".. Jeg skjønner nesten ikke selv hvordan jeg endte opp med å jobbe med kjemi, når jeg hatet kjemi, men nå er jeg i den posisjonen jeg er i.. Min jobb er så alvorlig nå, og jeg merker dette suger all energi av meg.. Det er så krevende å undertrykke meg selv, og jeg savner å ha mer personlig "frihet".. Jeg er egentlig en veldig sprudlende og levende person, men jeg føler meg bare tommere og tommere for hver dag som går fordi jeg har så "alvorlig" jobb. Nå jobber jeg med realfag og det er veldig tungt. Hodet mitt blir ulykkelig av det, og det gir meg ingenting.. Det høres sikkert helt idiotisk ut men jeg vil heller ha det gøy på jobb, om ikke hele tiden, så hvert fall litt. Jeg vil ha en jobb å glede meg til, og ikke bare grue meg fordi jeg ikke strekker til. Vi jobber store deler av livet, så jeg føler det er viktig å ha en jobb som gir deg glede.. Jeg har begynt å vurdere underholdningsbransjen. Er det noen som har følt det lignende og som har skiftet beite? Anonymkode: a206e...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå