Gå til innhold

Går du naken hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lager en tråd i kjølvannet av tråden "dere som sover naken" 

Går dere naken i hjemmet? Jeg har gått naken i hele dag å lurer på dette. Det skal nevnes at jeg bor alene.

Anonymkode: 639c7...961

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Bare når jeg er på badet\dusjen.

Skrevet

Av og til, men har som regel boxershorts.
Bukser bruker jeg bare dersom jeg har besøk.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kun når jeg dusjer.

Skrevet

Men blir det ikke problemer med bremsespor da, eller tar du noen forhåndsregler for å unngå dette?

Og, hva hvis du glemmer å kle på deg når du får besøk da, haha?

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

I mellom bad og soverom gjør jeg det. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, TrekStar skrev:

Men blir det ikke problemer med bremsespor da, eller tar du noen forhåndsregler for å unngå dette?

Er helt ren da vet du. Ingen bremse spor, eller no annet for den slags skyld...

Ts❤

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ordentlig varmt og ingen ka se meg så går jeg fjerne naken. Har et håndkle å sitte på.

Bodde en gang noen dager på en naturistcampingplass hvor alle var nakne på dagtid. Fantastisk befriende opplevelse.

Anonymkode: b1f71...9e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, TrekStar skrev:

Bremsespor? Pleier du ha bremsespor i trusa? Trodde bare det var små barn som kunne ha det jeg.

Anonymkode: b7414...a21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare mellom stua og soverommet, der er ingen vindu. Kan gå i morgenkåpe i  resten av huset, bryr meg ikke om naboene ser meg i det. 

Anonymkode: 19b8f...781

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare mellom BADET og soverommet mente jeg selvsagt..

Anonymkode: 19b8f...781

AnonymBruker
Skrevet

Nei så absolutt ikke. Kun etter dusj og når vi har sex. Å gå rundt hjemme naken, sitte i møblene, lage mat, vaske etc. +++ uff jeg kan tenke meg hvilken lukt det må være hjemme hos de som holder på sånn. Gammel kjønnslukt overalt.

Anonymkode: 2cfa2...00c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei så absolutt ikke. Kun etter dusj og når vi har sex. Å gå rundt hjemme naken, sitte i møblene, lage mat, vaske etc. +++ uff jeg kan tenke meg hvilken lukt det må være hjemme hos de som holder på sånn. Gammel kjønnslukt overalt.

Vi som vasker oss, dusjer, og har vanlig personlig hygiene har ikke slik lukt overalt som du tror. Er jeg skitten eller svett sitter jeg naturligvis ikke naken i møbelene. Dessuten lukter ikke underlivet mitt vondt om det var det du lurte på. Men å lage mat å vaske har jeg gjort opp til flere ganger helt naken.

Ts❤

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi som vasker oss, dusjer, og har vanlig personlig hygiene har ikke slik lukt overalt som du tror. Er jeg skitten eller svett sitter jeg naturligvis ikke naken i møbelene. Dessuten lukter ikke underlivet mitt vondt om det var det du lurte på. Men å lage mat å vaske har jeg gjort opp til flere ganger helt naken.

Ts❤

Dere merker det nok ikke selv..... gammalt horehus. 

Skrevet

Går sjeldent naken hjemme, men ofte i bare badekåpe. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. jeg kan finne på å tusle rundt naken. Nei, det lukter ikke fælt i huset fordi jeg har et rent underliv og personlig hygiene forøvrig. Det blir heller ikke bremsespor overalt for jeg vet hvordan jeg tørker meg i ræva etter at jeg har vært på do. 

Anonymkode: c5ba1...f74

• Liker 4
Skrevet

Nei. 

Pga en nabo som driver å lufter hunden sin rett utenfor vinduene våre. 

Kom naken ned loftstrappa på vei til badet for noen år siden, og der sto nabodama og kikket inn. Skvatt skikkelig.

Har gitt beskjed om at vi ser helst at hun ikke gjør det, men det går ikke inn. 

• Liker 1
Gjest Whiskey hangover
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å gå rundt naken, men det hender at jeg går med håndklær en stund etter dusj mens krem/lotion tørker. 

Endret av Whiskey hangover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...