AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg er 29 år og tobarnsmor. Graviditetene har gjort sine preg. Har litt strekkmerker. Puppene er faktisk ok, synes de har grei størrelse og alt. Nå dater jeg en fyr og er så syykt ukomfortabel når han går ned på meg. Føler meg alltid ekkel, at hele underlivet er ekkelt selv om jeg alltid dusjer først osv. Synes jeg er så ekstremt stygg nedentil og ble verre der etter fødsel. Vurderer operasjon. Han jeg dater sier jeg er så deilig, så han liker det jo da men... Så forstår det kanskje mest sitter i mitt hode, har aldri vært komfortabel der nede. Tips og råd, bør jeg ty til operasjon? Anonymkode: f0f57...629
ajarRun Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Drikk litt vin? Billigere of mindre farlig enn å amputere dåsa. 4
Mr. Kilmister Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år og tobarnsmor. Graviditetene har gjort sine preg. Har litt strekkmerker. Puppene er faktisk ok, synes de har grei størrelse og alt. Nå dater jeg en fyr og er så syykt ukomfortabel når han går ned på meg. Føler meg alltid ekkel, at hele underlivet er ekkelt selv om jeg alltid dusjer først osv. Synes jeg er så ekstremt stygg nedentil og ble verre der etter fødsel. Vurderer operasjon. Han jeg dater sier jeg er så deilig, så han liker det jo da men... Så forstår det kanskje mest sitter i mitt hode, har aldri vært komfortabel der nede. Tips og råd, bør jeg ty til operasjon? Anonymkode: f0f57...629 Hva er det du syntes er så stygt med underlivet ditt da? Er i utgangspunktet i mot operasjon der nede. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år og tobarnsmor. Graviditetene har gjort sine preg. Har litt strekkmerker. Puppene er faktisk ok, synes de har grei størrelse og alt. Nå dater jeg en fyr og er så syykt ukomfortabel når han går ned på meg. Føler meg alltid ekkel, at hele underlivet er ekkelt selv om jeg alltid dusjer først osv. Synes jeg er så ekstremt stygg nedentil og ble verre der etter fødsel. Vurderer operasjon. Han jeg dater sier jeg er så deilig, så han liker det jo da men... Så forstår det kanskje mest sitter i mitt hode, har aldri vært komfortabel der nede. Tips og råd, bør jeg ty til operasjon? Anonymkode: f0f57...629 Han er nok fornøyd med hvordan du ser ut,fokuser på det og slapp av 💜 Anonymkode: 4444c...77d
jente 93 Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Hva er det du ikke liker, da? Det virker å være en av de vanligste usikkerhetene hos kvinner, på tross av at menn foretrekker veldig forskjellige ting der nede. Det er helt vanlig å ikke være lyserosa, ha lengre eller kortere indre kjønnslepper, asymmetri og litt ulike størrelser, åpen eller lukket, det er definitivt ikke noe du trenger å operere deg for, menn liker veldig forskjellige ting. Jeg ville heller brukt mer tid med et speil mellom beina og blitt mer vant til hvordan den ser ut, så blir du kanskje mer komfortabel. Og sjekk ut sider som feks. Labia library! 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå