AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Altså dette er egentlig fryktelig dumt, men det har blitt kei stemning på jobb. En mannlig kollega av meg med flere rundt spøkte her om dagen og lo. En mannlig kollega av meg sa navnet mitt og noe for deretter å le. Jeg sa hæ? og smilte for jeg hørte ikke hva han sa. Så sa han jo jeg sa bare at jeg har hørt at du er hemmelig forelsket i meg! (Temaet på morsomhetene var relatert til kjærlighet/sex osv så spøken passet inn, han er ikke forelsket i meg) Jeg tenkte jeg skulle spille med så mente selv jeg sa i overdreven tone" ÅNEI har Kari (en kollega) fortalt deg det!! Det var jo en hemmelighet! " Så vet jeg ikke hvorfor, men alle stirret på meg så jeg begynte å rødme. Så sa jeg.. Eh.. Det var en spøk altså. Rødma mer.. Såvar det noen andre som sa noe om at haha noen liker gifte menn ja! Og så fortsatte samtalen videre Nå virker det som at den mannlige kollegaen min tror jeg liker han. Han har begynt å trekke seg unna meg og ser rart på meg når vi går forbi. Jeg rødmer..... Tenkte jeg skulle si at det var en spøk, men det blir liksom så rart om dere skjønner? Skal være sammen med han i hele morgen, så noe må jeg vel si. Det har blitt så kleint. Jeg er absolutt ikke foreøsket i han, jeg har bare et rødmeproblem. Og et problem med å ha et spøkefult tonefall tydeligvis. Anonymkode: f1674...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå