Gå til innhold

holdningsendring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, hva er din mening om dem som tar bilder av når mennesker lider, har vært i ulykke, er i ren desperasjon for å redde livet sitt - og møter på fremmede mennesker som står med mobil og tar bilder?

hvorfor har det blitt sånn? hvem startet med det? hvem har skylden? hvordan ønsker du folk skal oppføre seg? har du en historie om det som du tok anstøt av?

Anonymkode: 68221...439

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, hva er din mening om dem som tar bilder av når mennesker lider, har vært i ulykke, er i ren desperasjon for å redde livet sitt - og møter på fremmede mennesker som står med mobil og tar bilder?

hvorfor har det blitt sånn? hvem startet med det? hvem har skylden? hvordan ønsker du folk skal oppføre seg? har du en historie om det som du tok anstøt av?

Anonymkode: 68221...439

Helt ærlig blir jeg så rasende på slike folk. Hvordan får de seg til det?

Folk bør hjelpe, eller  bare dra sin veg. 

Anonymkode: b3362...fdf

Skrevet

Årsaken til at det har blitt slik er den økte tilgangen til mobilkameraer og at ingen autoritet har stått frem og påpekt det uetiske i dette. Skjer det en trafikkulykke nå trekker folk frem kameraer. For noen år siden ville selv ikke de som faktisk hadde med seg et ordentlig kamera fotografert i en trafikkulykke.

I dag er holdningen at hvis jeg har lov til å se deg så har jeg lov til å ta bilde av seg. Holdningen er at hvis du blør, blir kuttet opp, kaster opp, får rennebæsj, mister bh'en eller buksene spjærer har jeg lov til å ta bilde av deg uten å bry meg om det er pinlig for deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...