Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har null peiling på livmortappen. Vet heller ikke hvor i syklusen jeg er, men kjente akkurat på livmortappen min. Den kjentes myk, flat og glatt ut. Den var også veldig langt nede. Hva kan dette bety?

Kan legge til at jeg har sluttet å blø for et par dager siden etter en sa, derfor jeg «ikke» vet hvor i syklusen jeg er. Står at jeg skal ha el i dag på en app, men vet ikke hvor mye jeg tror på det. 

Er det noen snille sjeler som har litt peiling på livmortappen som vet hva min livmortapp betyr?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å tolke det der, Ikke grafs på livmortappen, det er liten vits i.

Anonymkode: 157c5...201

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å tolke det der, Ikke grafs på livmortappen, det er liten vits i.

Ja, det er vanskelig å tolke. Derfor jeg lurte på om noen hadde litt peiling 😊 Hvorfor er det liten vits? Det er jo ikke farlig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor mange er så hysterisk rundt dette å kjenne på livmortappen... så lenge man er rein på hendene så bør da dette være det minste problemet. Altså... det er som oftest andre ting som driver å loker oppi der som jeg tipper ikke er så veldig fri for bakterier ;) 

Anonymkode: 5070d...2d1

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, hotfudge said:

Ja, det er vanskelig å tolke. Derfor jeg lurte på om noen hadde litt peiling 😊 Hvorfor er det liten vits? Det er jo ikke farlig

Du kan skape rifter, for eksempel. Infeksjon osv.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan skape rifter, for eksempel. Infeksjon osv.

Det er heldigvis noe som heter korte negler og hygiene 😊 Gjort det i mange år uten problemer. Til og med legen min sier at det ikke er noe farlig så lenge man er flink med hygiene. Tipper du ikke bruker antibac på penisen når den skal opp i deg, og den er hvertfall ikke noe renere enn fingrene etter litt spytt og diverse. Tenk hvor hardt livmortappen blir behandlet av penisen ift fingrene tenker jeg 🤭

Skrevet

Det er helt umulig å si før du har brukt tid på å bli kjent med egen tapp, alle er veldig individuelle der :) 

Jeg har testet det ut ei stund, og har egentlig konkludert med at jeg ikke kommer til å fortsette, jeg ble bare forvirret :tongue: Min forandret seg mye fra dag til dag. Det eneste som jeg fikk noe ut av, og som jeg fortsatt kjenner etter, er om den er åpen eller ei. 

Her: http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/ 

Står det litt ang. hvordan livmortappen kan forandre seg. På meg var det derimot ikke helt likt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...