Gå til innhold

Sone med fotlenke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm ang soning med fotlenke. Kan det hende dem klipper før du har sonet fult ut? Jeg har en dom på 30 dager. Jeg har jobb og 2 barn. Får man fek følge opp ved fek foreldremøter, fotballtrening/kamper ol? Jeg spiller også håndball selv, får jeg lov å reise på trening/kamper?

Kommer de ofte på besøk? Hva gjør de på de besøkene? De kommer til å få lite å gjøre hos meg, for det første er jeg avholdskvinne og aldri røkt en sigarett i mitt hele mitt 36år lange liv. Og narkotika har jeg 0 tollerangse for. Kan det hende dem ikke kommer så ofte, når jeg ikke driver med den driten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan søke om inntil 5 timer permisjon til egen disp. Alt dette står i brosjyren. 

Anonymkode: d5f52...ccb

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, wildcats skrev:

Har noen spm ang soning med fotlenke. Kan det hende dem klipper før du har sonet fult ut? Jeg har en dom på 30 dager. Jeg har jobb og 2 barn. Får man fek følge opp ved fek foreldremøter, fotballtrening/kamper ol? Jeg spiller også håndball selv, får jeg lov å reise på trening/kamper?

Kommer de ofte på besøk? Hva gjør de på de besøkene? De kommer til å få lite å gjøre hos meg, for det første er jeg avholdskvinne og aldri røkt en sigarett i mitt hele mitt 36år lange liv. Og narkotika har jeg 0 tollerangse for. Kan det hende dem ikke kommer så ofte, når jeg ikke driver med den driten?

Noe galt har du tydeligvis gjort når du må sone med lenke.

De kommer jo på uanmeldte besøk et par ganger i uka, da blir du testet for rus og den slags. Vil gå ut i fra at du vil få gå på jobb og ting du må avgårde på men eller holde deg hjemne. Hvis du er alene vil jeg tro du får delta på alt du må delta på hvis du har mann så er de nok strengere.

Anonymkode: 90c26...3f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med fotlenke da? Hele greia er jo at du skal i fengsel og dette er fengselet ditt. 

Anonymkode: 812cb...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, wildcats said:

Nei, de klipper IKKE før du har sonet 2/3 deler av straffen din, det kalles prøveløslatelse «prøven», den får du har oppført deg.

Selv om du er avholds vil de komme uanmeldt 3-6 ganger i uken for å sjekke at alt er ok og at blåseprøve er negativ. Du har kun 5 timer perm i uken som skal brukes til frisør, shopping, foreldremøter og kamper. NEI, du får ikke reise på kamper. Kun ut til jobb og tilbake, de kan også sjekke deg på jobb.

Ca to møter i uke hos krim omsorgen for samtale hvor dere setter opp tidsplan for jobb og perm. Der står det når du kan gå ut og må være inne, kødder du med den og er sen flere ganger får du ikke prøven og må some full tid.

Anonymkode: aa2a3...e4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...