Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #1 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvor ofte kjøper dere nytt treningstøy, og hvilke merker pleier dere da å kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 21. februar 2005 #2 Del Skrevet 21. februar 2005 Har mest treningstøy fra HM og Rönisch. Vanskelig å si hvor ofte jeg kjøper... Kjøper når jeg føler at jeg trenger mer, og når jeg finner noe jeg liker. Er litt kresen, så går ofte ut uten å kjøpe noe selv om jeg har prøvd 5 bukser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2005 Selv kjøper jeg veldig uregelmessig. De siste plaggene jeg kjøte var Rönich, Adidas og Nike. Ellers har jeg noe H&M, men man merker jo stor kvalitetsforskjell da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Favoritttreningsbuksen min er faktisk fra HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Har ingen spesielle merker jeg er lojal mot, men har en ufattelig god høyhalset superundertøy-genser fra Devold, og en like god jakke fra Nordheim. Ellers liker jeg faktisk toppen jeg kjøpte på H&M aller best til styrketrening og løping (har andre, av tilsynelatende "bedre" kvalitet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 Kjøper veldig i rykk og napp, og endel på salg hvis jeg finner noe. Jeg bruker str XS, og har ofte flaks på salg. Favorittmerker er helt klart Nike, og så kommer Röhnisch og enkelte ting fra SATS (men de har tapt seg utrolig i det siste, og har mest sofaklær for tida). Norrøna og Haglöfs har masse fint til utendørsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 22. februar 2005 #7 Del Skrevet 22. februar 2005 Siste jeg kjøpte var fra Adidas. har en Adidas Outlet store her, så jeg får kjøpte varene til ca halv pris av butikkpris. Da kjøpte jeg en treningsbukse og en tynn fleecegenser til å jogge i nå på vinteren. Kjøper ikke nye treningsklær så ofte. Det har jeg ikke penger til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 22. februar 2005 #8 Del Skrevet 22. februar 2005 Siden jeg trener på SATS og derfor må gå gjennom butikken deres før jeg trener er de fleste treningsklærne mine fra SATS. Kjøper ting når de har salg der. Ellers liker jeg veldig godt Nike, Reebok og Röhnisch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 22. februar 2005 #9 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kjøper på H&M eller i sportsbutikk. Aner faktisk ikke hvilke merker det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå