AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #41 Del Skrevet 16. april 2018 "Du, vet du hva? Jeg er i et forhold, de kommentarene dine passer seg ikke. Det er uprofesjonelt". Skjønner at det er vanskelig å si ifra altså, men enkelte mennesker slutter ikke med mindre de får klar beskjed. Synd at du opplever seksuell trakassering. Anonymkode: 84c1e...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 16. april 2018 #42 Del Skrevet 16. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke som mannsgruppa Ottar. Det vil jeg ikke ha hengende på meg. Jeg er ikke sånn i det hele tatt. T.S Anonymkode: 21927...8f6 Oi beklager, du misforsto meg, jeg mente at de som ler av deg og sier at du bør benytte deg av sjansen for et ligg minner meg om mannegruppa Ottar. Det du opplever er seksuell trakassering, og det skal ingen finne seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #43 Del Skrevet 16. april 2018 Er det bare jeg som sliter med å tro på at dette er sant? Det er helt utrolig hva folk tydeligvis får seg til og si. Det rare er at jeg aldri er vitne til slike ting selv... Hun høres ihvetfal veldig enkel ut.... sikker på at hun mener det så seriøst da ts? Hvis hun gjør det så er hun enkel Anonymkode: 8a2f1...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 16. april 2018 #44 Del Skrevet 16. april 2018 22 hours ago, AnonymBruker said: Hjelpe meg, er du mann eller mus? (Eller kjerring?) Si det til henne, for svarte! Anonymkode: 7d679...618 Hold nå spydighetene for deg selv. Er det rart mange menn kvier seg for å fortelle om problemer, når andre(menn) svarer slik? TS, du har min fulle støtte og sympati. Uønsket oppmerksomhet er alltid ubehagelig, og den dama du beskriver går langt over streken. Godt å høre at sjefen forsvarer deg, for dét er viktig! Håper dette blir løst raskt, til beste for deg. Du skriver at du ikke vil si noe til kjæresten din; men hun merker vel gjerne om det er noe som plager deg. Hvis du forteller det til henne, kan du få hennes støtte, for dét fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå