Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg sa jeg var fornøyd da jeg dro. 

Jeg ville ha en klipp som sluttet rett nedfor skuldrene, og det gjør det. Jeg ba om lett oppklipp, for å myke det litt rundt ansiktet og fordi det faller finere. Jeg presiserte at det ikke må klippes så veldig opp. 

Jeg har mye fall i håret. Hun spurte om hun kunne bruke barberblad, og jeg kan lite hår. Svarte bare at det er helt greit at det ikke er helt symmetrisk, pga fall så synes ikke små skjevheter. 

Hun skar, klippet, skar og pratet. Håret var vått. Lengden virket som sagt fin. Så føner hun håret mitt med rundbørste. Det ble kjempepent, som pent rettet. Og det falt fint, jeg betalte. Stod opp i dag og alt stod opp. Jeg skulle sette det i hale og oppdaget da at nesten halve håret går ikke inn i hale. Det korteste var skjult i håret i går, så jeg la ikke merke til hvor oppklipp et det var. Det er nesten 15 cm forskjell på kortest og lengst. Dusjet og lot det tørke som vanlig og det ser jævlig ut. Det MÅ rettes for å se bra ut. Da ser det helt okey ut. Jeg er ikke vant til å rette daglig, og har tjukt hår. 

Er skikkelig lei meg. 

Jeg tror jeg skal styre unna frisører de neste ti årene. 

Noe tips?! :(

Anonymkode: d0ca2...b1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier be om det samme, og har aldri opplevd tilsvare hos noen frisører.

Du må ha gått til en som ikke kunne helt faget sitt og kundeservice, men du kommer jo ikke så langt med en klage dessverre når det er klippet for kort. 

Anonymkode: f92b9...a6d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier be om det samme, og har aldri opplevd tilsvare hos noen frisører.

Du må ha gått til en som ikke kunne helt faget sitt og kundeservice, men du kommer jo ikke så langt med en klage dessverre når det er klippet for kort. 

Anonymkode: f92b9...a6d

Kundeservicen er det jo ikke noe galt med her. Ts sa jo at alt var greit.

Anonymkode: 9159c...703

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gå til en frisør som bruker rettetang på håret. Det sier seg selv at det ikke vil bli bra når man ikke har rett hår fra før av. Jeg sier klart i fra at de får klippe håret mitt uten å rette det. 

Anonymkode: d12f7...674

Skrevet

Dette har skjedd meg mange ganger :(  blir like oppgitt vær gang! har lært at jeg må ta med bilde av hva jeg ønsker, å gå til fast frisør! 

Tips nå er å finne en kort fin frisyre som du liker å føler at du kler :) så klipper du det kort :) du kan også kjøpe parykk :) 

AnonymBruker
Skrevet

Huff!! Det samme har skjedd med meg flere ganger  :( utrolig slitsomt å måtte rette håret hver dag for det skal se ok ut.. 

Men vet du hva, håret vokser heldigvis ut igjen! Drit i det.. Rett håret og kle deg penere en du pleier (for å rette opp i hårskaden).. Om ca to mnd så begynner det å se veldig pent ut :)

Anonymkode: 69a5e...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Aldri gå til en frisør som bruker rettetang på håret. Det sier seg selv at det ikke vil bli bra når man ikke har rett hår fra før av. Jeg sier klart i fra at de får klippe håret mitt uten å rette det. 

Dette har jeg også lært meg. 

Jeg har også tjukt hår med mye fall og har opplevd noe lignende. Jeg synes håret var grusomt og rettetang ble min beste venn. Merkelig nok endte jeg opp med å like sveisen etter hvert og jeg har holdt på en noen lunde lik sveis nå i flere år. Nå tar det få minutter å rette håret fordi jeg er så dreven på det. 

Anonymkode: 15d20...371

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun klippet det vått. Farget først og klippet vått hår etterpå, men fønet det helt slett med rettebørste når hun var ferdig å klippe. 

Huff!! Det samme har skjedd med meg flere ganger  :( utrolig slitsomt å måtte rette håret hver dag for det skal se ok ut.. 

Men vet du hva, håret vokser heldigvis ut igjen! Drit i det.. Rett håret og kle deg penere en du pleier (for å rette opp i hårskaden).. Om ca to mnd så begynner det å se veldig pent ut :)

Anonymkode: 69a5e...0e9

Takk. Hjelper med perspektiv. :) Om to måneder går kanskje alt inn i hårstrikk også. Ser så rart ut nå, er liksom hår rundt hele hodet som ikke går inni. Ikke bare fremme rundt ansiktet som faller ut. 

Sitter og surfer frisørsaks på ebay. Tror mamma eller datteren min kan stusse tupper på meg de neste åra :P

Anonymkode: d0ca2...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...