AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg har søkt på en stilling i nabokommunen, men siden jeg er nyutdannet så har jeg mine tvil om jeg får den, da jeg ikke fyller alle kvalifikasjonene. Men jeg ser på kommunens hjemmesider at de også ønsker åpne søknader velkommen, så jeg lurer på om det er overkill å sende en åpen søknad mens den andre søknaden fortsatt behandles? Anonymkode: e36e4...d06
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Ingen som jobber i rekruttering som har noen meninger angående dette? Anonymkode: e36e4...d06
solmåneogstjerner Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Kommunen og andre offentlige arbeidsplasser kan ikke ansette til fast stilling basert på åpne søknader. De må lyse ut alle faste stillinger. Så de åpne søknadene brukes bare til tilkallingsvikar og korte oppdrag. Bare så du vet det. Men det er ikke noe galt i å sende en slik søknad også! Får du beina innenfor døren så stiller du gjerne sterkere når det senere lyses ut andre stillinger.
Gjest boblebrist Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 (endret) Jeg ville søkt. Det viser iallefall mye motivasjon og interesse for å jobbe for akkurat dem, og det kan neppe slå feil ut Endret 16. april 2018 av boblebrist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå