Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) 

Jeg ble gravid i januar - mistet da jeg var 9 uker på vei. Begynnelsen av mars. Utviklet seg som en vanlig mens, med spotting først, så litt kraftigere blødning i noen 6 dager kanskje og så ferdig. Ingen utskraping var nødvendig, blodprøver var fine, Hcg-en var på veldig lavt nivå, så alt var greit. 

Vi ville begynne å prøve igjen da med en gang etterpå. 

Jeg regnet SA-en som mens, og regnet ut EL utifra første blødningsdag, og vi begynte å ha samleie dagene før. Men så tenkte vi om vi ville vente litt til, sånn at vi kunne få januar barn istedet for desember, så vi bremset litt da. Pluss at det virket ikke som jeg hadde EL (ingen stikking som jeg vanligvis har, ingen slim).

Men helgen uken etterpå, fredagen, så fikk jeg utflod, begynte som tykk, ikke-gjennomsiktig lysgul-hvit farge. Som en slimpropp på en måte. Tenkte «okei nå kommer vel mensen da» men etterhvert ble det til mer rennende, gjennomsiktig hvitt/blankt, litt som eggehvite. Så begynte å stikke litt mer. Så da jeg fant ut dette da så tenkte jeg det var EL så vi hadde samleie da, den dagen og dagene etterpå.

Jeg har alltid hatt regelmessig mens, alltid første helgen i en ny måned. Det var det samme med SA, den traff liksom akkurat på den tiden vanligvis hadde fått mensen.

Men da hvis det jeg oppdaget helgen for to uker var EL, så burde jeg ha fått mensen innen nå. Men ingen tegn, ingen økt utflod med farge, kramper i magen som vanlig.

Men humøret mitt etter det derimot... 😳

Haha. Har hatt noe kort lunte, blitt veeeeldig fort irritert på samboer og tatt meg nær av alt mulig. Gråter/får tårer i øynene og blir skikkelig rørt inni meg av masse forskjellig- på tv og på ekte - om det er trist eller skikkelig rørende, søte dyr på ekte. 

Og luktesansen min er ganske forhøynet, smaksansen min litt rar.. Litt som jeg hadde forrige gang. Reagerte fort på lukt. Men nå spesielt reagerer jeg veldig på snus! Spyr nesten hver gang noen åpner en snusboks i nærheten av meg.

Men utenom det er det ikke noen andre symptomer på evt. graviditet. Sist hadde jeg ømme bryster, mye stikninger i magen og hoftene, kvalm, og «heteslag». Jeg har ikke noe av det nå. Men kanskje symptomene kan variere litt fra svangerskap til svangerskap..

Samboer mener ihvertfall at det er noe 😅 Var han som satte tanken om mulig graviditet hos meg, så nå har jeg litt forhåpninger her.

Har tatt to tester forrige uke, de var blendahvite.

Såå.. Noen råd? Oppmuntrende ord? Noen i samme bås kanskje? Som har hatt SA/MA og venter på mens/ikm, kansje har fått positiv test? Jeg var helt koko sist også, dagene rundt ikm. Man vil så veldig, leter etter symptomer liksom... 

Sorryyy langt innlegg! Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med innlegget egentlig - få litt råd og oppmuntringer muligens 😜 

Anonymkode: 4dec9...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test så vet du sikkert :) høres ut som det er noe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...