Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Dét er vel egentlig et like vesentlig spørsmål..?
Krølltoppen Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Dét er vel egentlig et like vesentlig spørsmål..? Vesentlig for deg kanskje.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Vesentlig for deg kanskje..... Nope, men siden den ene hypotetiske problemstillingen (hadde du ville hatt etc) allerede er behørig presentert og diskutert på dette forumet, følte jeg det var veldig viktig å presentere neste skritt i en logisk tankerekke.
chimp Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Ville jeg ha HATT sex i BB? Ville jeg ha GITT sex i BB? Ville jeg ha KJØPT sex i BB? Flere vesentlige vinklinger her! Og ikke minst: Ville jeg ha SOLGT sex i BB!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Chimp: 1) For din del er nok svaret JA på minst to av spørsmålene 2) Husk at dette ville gjort ubotelig skade på signaturen din
Krølltoppen Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Nope, men siden den ene hypotetiske problemstillingen (hadde du ville hatt etc) allerede er behørig presentert og diskutert på dette forumet, følte jeg det var veldig viktig å presentere neste skritt i en logisk tankerekke. Yeah right. Det mest vesentlige for deg virker det som er å lage flest mulig tråder som ligner på andre. Lite originalt, veldig forutsigelig og akk så kjedelig etterhvert.
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Det mest vesentlige for deg virker det som er å lage flest mulig tråder som ligner på andre. Lite originalt, veldig forutsigelig og akk så kjedelig etterhvert. Har tenkt akkurat det samme...
chimp Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Chimp: 1) For din del er nok svaret JA på minst to av spørsmålene 2) Husk at dette ville gjort ubotelig skade på signaturen din 1. Hvilke to tenker du på? Kjøp og salg? 2. Takk for tipset! Det har du joggu rett i! Skal kjøpe meg en ny og mer beskrivende én neste år når jeg skal vinne BB!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Chimp: 1) For din del er nok svaret JA på minst to av spørsmålene For din del er nok svare JA på bare ett av de 3 spørsmålene
chimp Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 For din del er nok svare JA på bare ett av de 3 spørsmålene Jepp! Kan nok hende han så seg nødt til å kjøpe litt etterhvert! 8)
chimp Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Yeah right. Det mest vesentlige for deg virker det som er å lage flest mulig tråder som ligner på andre. Lite originalt, veldig forutsigelig og akk så kjedelig etterhvert. Syns det er betryggende å se at noe(n) stadig henger ved det samme gamle jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 Det mest vesentlige for deg virker det som er å lage flest mulig tråder som ligner på andre. Lite originalt' date=' veldig forutsigelig og akk så kjedelig etterhvert. [/quote'] Arbeidsdelingen er som den har vært med andre nick. Jeg for min del velger å parodiere andre tråder, mens andre selv ønsker å fremstå som parodier. Jeg lever godt med at denne arbeidsdelingen tydeligvis fortsetter.
Gjest porselen Skrevet 22. februar 2005 #14 Skrevet 22. februar 2005 he-he-he.......... Hvis jeg skal være helt ærlig og det skal man jo være sånn unntaksvis........... Jeg hadde ikke fått noe sex, jeg er nok for blubbete og skvapsete til å innby til sex....... jeg hadde nok fått beskjed om å komme meg avgårde og trimme........ Huff, slitsomt med alle de som er gleie av skvapsete blubber....... blir jo aldri noe på en stakkar......... ikke engang i Big Brother.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Husk at siden ærlighet varer lengst, er det løgnerne som kommer først... (dyp) nei)
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #17 Skrevet 22. februar 2005 For å vende tilbake til viktigheten i denne tråden, og ikke avspore med snikk-snakk, altså. Så hadde jeg selvsagt det. Hva med deg a Trøfflus?
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #18 Skrevet 22. februar 2005 Jeg ville ikke MOTTATT det nei.. Nei takk til at folk ser jeg har sex på Tv..
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #19 Skrevet 22. februar 2005 Men hadde du fått? Det hadde jeg, uten et gram av tvil!
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #20 Skrevet 22. februar 2005 Men hadde du fått? Det hadde jeg' date=' uten et gram av tvil![/quote'] Fått? Man kan vel ikke FÅ hvis man ikke VIL??...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå