Thyra Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Er det noen her som har det? Er dere fornøyd? Hvor mye betalte dere? Gjorde det vondt? Risiko for bivirkninger? Tenker det må være praktisk å slippe å tegne opp hver dag, og se litt freshere ut om morgenen. Men vil ikke gjøre noe jeg kommer til å angre på.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Ja, kjempefornøyd. tar man en tynn en, så ser det jo ikke ut som sminke, ser ut som man har fyldigere vipper. Ellers så kan man ta litt fyldigere, syntes også det er nydelig. Kjempedeilig å slippe sminke på morgnenen, for man føler seg fresh uansett. Kjempegreit for meg som jobber turnus og ikke alltid har energi m morgnene til å fikse meg! betalte vel 3000 elns. Bae velg en behandler som er flink, og som har vært på kurs hos sol eller lingnende. Anonymkode: b4afd...c24 1
Thyra Skrevet 16. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, kjempefornøyd. tar man en tynn en, så ser det jo ikke ut som sminke, ser ut som man har fyldigere vipper. Ellers så kan man ta litt fyldigere, syntes også det er nydelig. Kjempedeilig å slippe sminke på morgnenen, for man føler seg fresh uansett. Kjempegreit for meg som jobber turnus og ikke alltid har energi m morgnene til å fikse meg! betalte vel 3000 elns. Bae velg en behandler som er flink, og som har vært på kurs hos sol eller lingnende. Anonymkode: b4afd...c24 De to øverste bildene er slik jeg ville hatt det. Den nederste blir for voldsom. Hvor ofte må man fylle på? Hvordan blir det seende ut om man ikke fyller på? Forsvinner det helt, eller blir det ujevnt og stygt? Må man fortsette med dette resten av livet om man først har gjort det en gang? Jeg husker jeg for noen år siden leste noe som skremte meg. Det var en som fikk slik bedøvelseskrem de brukte under behandlingen inni øyet, og fikk (mulig permanente) synsskader. Er dette fortsatt en aktuell problemsstilling?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Jeg tok på beautyalle i Oslo og er ikke fornøyd i det heletatt. Var to som advarte meg, så jeg angrer på at jeg ikke hørte! Ble mye tykkere enn hva hun tegna opp først. Hun sa det ble sånn fordi hun klarte å tattovere for mye på den ene siden og måtte derfor gjevne det ut😭 Måtte betale fullpris selvom feilen var fra hennes side og i tillegg truet hun med å ringe politiet fordi jeg sa jeg ikke ønsket å betale fullpris for en stor feil hun hadde gjort! Anonymkode: b15c3...714
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 Har vurdert det mange ganger, men aldri gjort det. Tror jeg hadde kommet til å angre. Man blir jo også veldig låst til den samme stilen. Anonymkode: 2fdac...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 Synes ingen av bildene var fine. Hadde aldri vist meg ute om jeg så ut som hun med blå øyner. Det ser utrolig falsk ut, og det er ingen som kler en så skarp kant rundt øynene uten å duse det ut med litt øyenskygge. Ville vurdert en lysere farge, grå eller brun, for å se naturlig fresh ut. Disse så egentlig ut som de har sminket seg halvveis og ikke fullført. Anonymkode: 3770f...bb6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 På bildene er det vel helt ny tatovert og fargen vil forsvinne mye, omtrent halvparten. Jeg har tatovert eyeliner og er kjempefornøyd, men jeg har bare inntil vippene, ikke ekstra vinge el Anonymkode: d680c...13c
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #9 Skrevet 17. mai 2018 21 timer siden, exictence skrev: Er ikke det veldig vondt? Får sikkert bedøvelse Anonymkode: cf479...8c6
Siri_H Skrevet 19. mai 2018 #10 Skrevet 19. mai 2018 Fargen blir veldig grå når det har grodd. Jeg tok det og er forsåvidt fornøyd, men skulle ønske fargen haddeholdt seg bedre. Nå synes det ikke spesielt godt, blir bare litt mer markert rundt øyet. Det var vondt ja, men du får noe bedøvelse som nummer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå