Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor jeg drar så er det garantert at det er svensker der. Hva er greia med at svensker er så reisete? Er nå 2 stk på min avdeling som har tatt seg permisjon i 1 år for å reise jorda rundt, og jeg vet det er mange andre svensker som gjør dette og. Er dem så rastløse dem svenskene da? 

Anonymkode: 449a6...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert sør-svensker. Bodd flere steder i Nord-Sverige, og de fleste jeg møtte der hadde aldri reist. De som hadde reist hadde bare reist til Sør-Sverige.

Skrevet

Deres eget land er jo kjørt helt i grøfta, så jeg skjønner godt at de rømmer. Fint om de lar det være igjen litt ozonlag til oss andre da. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Libertas skrev:

Sikkert sør-svensker. Bodd flere steder i Nord-Sverige, og de fleste jeg møtte der hadde aldri reist. De som hadde reist hadde bare reist til Sør-Sverige.

Haha! Nei jeg møter svensker fra hele Sverige på mine reiser, til og med langt inni jungelen. Det er faktisk så ille nå at på flere barer/restauranter i Thailand snakker de svensk :hakeslepp: Liker å reise jeg og altså, men syns svensker er ekstreme.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha! Nei jeg møter svensker fra hele Sverige på mine reiser, til og med langt inni jungelen. Det er faktisk så ille nå at på flere barer/restauranter i Thailand snakker de svensk :hakeslepp: Liker å reise jeg og altså, men syns svensker er ekstreme.. 

De møter deg. Så hvorfor reiser nordmenn mye?😉

Anonymkode: d1a58...91c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor (eller om) svensker generelt reiser så mye, men de svenskene jeg kjenner som har pleid å være mye i Thailand er det på grunn av tre ting: Billig børst, damer og varme. Da snakker jeg altså bare om de svenskene jeg kjenner, som alle kommer fra samme område og samme type miljø. 

Anonymkode: bde70...06f

AnonymBruker
Skrevet

De bor billigere. Nordmenn bor seg ihjel. Alt er skamdyrt i Norge.

Anonymkode: 6216b...18d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bor billigere. Nordmenn bor seg ihjel. Alt er skamdyrt i Norge.

Anonymkode: 6216b...18d

ja, det er det som jeg får til at henger sammen, som du sier Norge bor seg i hjel. Stor andel skal gå til hus. 

Anonymkode: 7be72...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...