AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Uansett hvor jeg drar så er det garantert at det er svensker der. Hva er greia med at svensker er så reisete? Er nå 2 stk på min avdeling som har tatt seg permisjon i 1 år for å reise jorda rundt, og jeg vet det er mange andre svensker som gjør dette og. Er dem så rastløse dem svenskene da? Anonymkode: 449a6...352
Libertas Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Sikkert sør-svensker. Bodd flere steder i Nord-Sverige, og de fleste jeg møtte der hadde aldri reist. De som hadde reist hadde bare reist til Sør-Sverige.
Gjest hind Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Deres eget land er jo kjørt helt i grøfta, så jeg skjønner godt at de rømmer. Fint om de lar det være igjen litt ozonlag til oss andre da.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 29 minutter siden, Libertas skrev: Sikkert sør-svensker. Bodd flere steder i Nord-Sverige, og de fleste jeg møtte der hadde aldri reist. De som hadde reist hadde bare reist til Sør-Sverige. Haha! Nei jeg møter svensker fra hele Sverige på mine reiser, til og med langt inni jungelen. Det er faktisk så ille nå at på flere barer/restauranter i Thailand snakker de svensk Liker å reise jeg og altså, men syns svensker er ekstreme.. Anonymkode: 449a6...352
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha! Nei jeg møter svensker fra hele Sverige på mine reiser, til og med langt inni jungelen. Det er faktisk så ille nå at på flere barer/restauranter i Thailand snakker de svensk Liker å reise jeg og altså, men syns svensker er ekstreme.. Anonymkode: 449a6...352 De møter deg. Så hvorfor reiser nordmenn mye?😉 Anonymkode: d1a58...91c 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Nei jeg møter svensker fra hele Sverige på mine reiser, til og med langt inni jungelen. Det er faktisk så ille nå at på flere barer/restauranter i Thailand snakker de svensk Liker å reise jeg og altså, men syns svensker er ekstreme.. Anonymkode: 449a6...352 Jeg vet ikke hvorfor (eller om) svensker generelt reiser så mye, men de svenskene jeg kjenner som har pleid å være mye i Thailand er det på grunn av tre ting: Billig børst, damer og varme. Da snakker jeg altså bare om de svenskene jeg kjenner, som alle kommer fra samme område og samme type miljø. Anonymkode: bde70...06f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 De bor billigere. Nordmenn bor seg ihjel. Alt er skamdyrt i Norge. Anonymkode: 6216b...18d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bor billigere. Nordmenn bor seg ihjel. Alt er skamdyrt i Norge. Anonymkode: 6216b...18d ja, det er det som jeg får til at henger sammen, som du sier Norge bor seg i hjel. Stor andel skal gå til hus. Anonymkode: 7be72...9fc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Skrevet 17. april 2018 On 4/15/2018 at 6:01 PM, hind said: Deres eget land er jo kjørt helt i grøfta, så jeg skjønner godt at de rømmer. Fint om de lar det være igjen litt ozonlag til oss andre da. Eller at vi lar det være igjen litt ozonlag til dem. https://www.aftenposten.no/okonomi/i/g7pqJ/Nordmenn-flyr-mest-i-Europa Anonymkode: c99a8...ed8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå