Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... men er jeg for gammel (snart 42)?

Anonymkode: f8287...4a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strengt tatt synes jeg alle som ikke har afrohår og er over 12 er for gamle. 

Anonymkode: acd8f...705

• Liker 12
Skrevet

(kanskje ikke meg du vil ha svar fra men..måtte attpåtil google for å finne ut hva dreads var) Nei da, 42 er ikke for gammelt! Men kanskje under 50? Bare ikke ALT blir dreads så (?), en "litt moderat versjon" så blir du helt sikkert KJEMPE-HOT!! (Kjør på!! Ikke noe problem for gutta. Sitat fra en annen tråd idag "I DAG lever jeg"!)

Mange av bildene jeg akkurat så på nettet var ihvertfall definitivt kjempehotte! (Googlet på dreads) ☺

Klem fra gutt (i din alder) :yvonne:

AnonymBruker
Skrevet

Har krøller og kunne lett fått naturlige dreads. Men. Håret råtner da det er umulig å gå tørket håret skikkelig. Og det lukter grusomt av dreads. 

Anonymkode: 00aa1...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har krøller og kunne lett fått naturlige dreads. Men. Håret råtner da det er umulig å gå tørket håret skikkelig. Og det lukter grusomt av dreads. 

Anonymkode: 00aa1...2e0

Nei.

Anonymkode: fe700...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg går forbi deg på gata, ser deg på trikken, står i kø bak deg på butikken; beklager hvis jeg virker ubekvem.. alle med dreads ser for meg skitne ut. Og håret ser skittent ut. 

Anonymkode: 64ada...4af

• Liker 5
Skrevet

Go for it! :jepp:

• Liker 1
Gjest boblebrist
Skrevet

Du lever bare en gang. Kjør på. 

AnonymBruker
Skrevet

Dreads ser nasty og skittent ut. En ting er at  du er født med det og har sånt hår, men å fikse det selv for at det skal ligne fuglerede wtf.  

Anonymkode: 0e68b...b42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man får gjøre som man vil, men også jeg synes dreads er nasty og ikke særlig pent.

Anonymkode: 8bf31...209

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dreads ser nasty og skittent ut. En ting er at  du er født med det og har sånt hår, men å fikse det selv for at det skal ligne fuglerede wtf.  

Anonymkode: 0e68b...b42

Ingen blir født med dreads.

Anonymkode: 6aaed...d0b

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes dreads er harry på alle som er hvite, men nå vet jeg jo ikke om du er det, TS?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg synes dreads er harry på alle som er hvite, men nå vet jeg jo ikke om du er det, TS?

Er hvit, ja.

TS

Skrevet

Synes det ser ganske uopplyst ut å være hvit og gå med dreads. I 2018 bør vi være bedre enn å ta for oss av andres kultur, uten å ense alt pes de har fått for å praktisere akkurat samme kulturen selv.

Hva jobber du med, forøvrig? 42 med dreads betyr vel neppe en A4-jobb?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dreads passer til alle i alle aldre. :Nikke:

Anonymkode: b501d...18a

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om dreads på hunder?

Anonymkode: b501d...18a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det. Du ødelegger håret ditt, og det vil ta åresvis å spare det ut igjen. 

Anonymkode: b5678...027

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, justdrinkingmytea skrev:

Synes det ser ganske uopplyst ut å være hvit og gå med dreads. I 2018 bør vi være bedre enn å ta for oss av andres kultur, uten å ense alt pes de har fått for å praktisere akkurat samme kulturen selv.

Hva jobber du med, forøvrig? 42 med dreads betyr vel neppe en A4-jobb?

Nå er vel dreads blitt ganske vanlig også for hvite mennesker. Historisk hadde vel også enkelte av både kelterne og vikingene dreads?

Jeg jobber i barnehage.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det. Du ødelegger håret ditt, og det vil ta åresvis å spare det ut igjen. 

Anonymkode: b5678...027

Regner jo med å måtte klippe det når jeg blir lei av dreadsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...