Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha nytt turtøy før fjelltur/telt-sesongen starter sånn skikkelig! Noen med tips? :popcorn:

Når jeg googler, så finner jeg svært få alternativer. Enten er klærne knallrøde eller så er de ment til vinterkulde.. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nuttapia skrev:

Jeg må ha nytt turtøy før fjelltur/telt-sesongen starter sånn skikkelig! Noen med tips? :popcorn:

Når jeg googler, så finner jeg svært få alternativer. Enten er klærne knallrøde eller så er de ment til vinterkulde.. 

Jeg fant aldri gode uteklær til gravide, så kjøpte heller L  i bukse og jakke, og det har fungert fint til nå. Har fortsatt god plass i buksa nå i uke 23. 

Mine favoritter i bukser nå i svangerskapet har vært treningsbukse fra Kari traa. De strammer ikke rundt liv/mage og er store i str. 

Anonymkode: 702e6...cf6

• Liker 1
Skrevet

Takker for tips!

Tar gjerne i mot flere :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett at både Hennes & Mauritz og Zalando på nett har hatt treningstøy (type tights og slikt) for gravide, hvis jeg ikke tar helt feil 😊

Anonymkode: 31ede...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte min vanlige turbukse, og gikk med smekken åpen, bukseseler for å holde den oppe, og lang nok topp til at ikke den åpne smekken syntes. 

Kunne bruke mine vanlige tights og overdeler hele graviditeten. 

Se an hva du trenger før du storhandler. 

Anonymkode: 97e4f...af2

• Liker 1
Skrevet

Kunne bruke flere av treningstightsene, shortsene og buksene mine helt fram til fødselen - kom litt an på stretch, materialer og snitt. Topper og gensere også. Personlig ville jeg sett an. :)

Skrevet

Takk for supre tips, damer ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...