AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Del Skrevet 15. april 2018 Min far har bedt inn til stort selskap i anledning at han fyller rundt år samme dag som datteren til min manns bror skal døpes. Invitasjonen til bursdagen kom først og mine foreldre vil nok trenge litt rydde- og serveringshjelp. Vi er nærmere følelsesmessig min familie, men min svigerfamilie vil bli surere enn min hvis vi sier nei. Hva skal vi gjøre? Selv ser vi for oss to løsninger. Den ene er at vi drar i dåpsgudstjenesten og så til bursdagen (det er rundt halvannen times kjøring mellom stedene, så det vil vi rekke) etterpå. Den andre er at mannen og jeg drar i hvert vårt selskap. Uansett kan vi ikke gjøre alle til lags her, så hva blir mest "riktig"? Anonymkode: 04f27...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Del Skrevet 15. april 2018 Del dere. Anonymkode: ee5e6...2ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. april 2018 #3 Del Skrevet 15. april 2018 Enig med AB, del dere. Det blir mindre stress for dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. april 2018 #4 Del Skrevet 16. april 2018 Du drar i bursdag til faren din og han drar i dåp til niesen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Del Skrevet 16. april 2018 Del dere. Så kan jo evt mannen din komme til festen etter dåpen. Anonymkode: 85417...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 16. april 2018 #6 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg hadde valgt å dra i dåp først og deretter bursdag, både jeg og min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfest Skrevet 16. april 2018 #7 Del Skrevet 16. april 2018 I en slik situasjon hadde nok mannen min og jeg delt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Del Skrevet 16. april 2018 Er det en rund dag? Er mannen din fadder? Hvis det er en rund dag, ville jeg delt meg opp siden dere sa ja til bursdagen først, men dåpen er også viktig, så da kan mannen din dra dit. Hvis det er en 63-årsdag, så ville jeg gjerne prioritert dåpen. Anonymkode: 52711...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #9 Del Skrevet 16. april 2018 Det er rund dag, ja. Mannen er ikke fadder. Anonymkode: 04f27...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. april 2018 #10 Del Skrevet 16. april 2018 Som flere skriver, del dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå