AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Hva er egentlig poenget med å lese blogger, hvor "forfatteren" bare skriver om personlige ting? Dersom noen skriver for eksempel om trening, så kan det iallefall gi tips til forskjellige øvelser - samt motivere andre til å drive på med trening. Eller hvis noen er på ferie til mer eller mindre eksotiske områder, så kan leserne drømme seg bort. Eller noen som liker å lage god mat, så kan jo leserne selvfølgelig bli inspirert, og finne nye oppskrifter... Men hva er så interessant ved at noen skriver om helt dagligdagse ting, som for eksempel hva de spiser til frokost (eller middag) hva slags klær eller veske, sminke og parfyme (og så videre) som de bruker hver dag? Anonymkode: dd8dd...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Hvis du har lagt merke til det, så er ofte disse bloggerne både unge og oftest veldig pene. Mange mennesker liker å lese om hva de pene og populære menneskene skriver om dagliglivet sitt. Du ser ingen stygge, feite folk på topp-blogger-listene. Anonymkode: 2fba7...01b 1
Gjest making.a.mess Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Det vet jeg ikke. Har aldri lest en blogg, men mange liker det tydeligvis siden blogging kan være god butikk. Jeg tenker at folk er veldig glad i innsyn i andre menneskers liv og at dette gir dem mulighet til å følge med på et liv som er mer spennende enn ens eget.
Gjest making.a.mess Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lagt merke til det, så er ofte disse bloggerne både unge og oftest veldig pene. Mange mennesker liker å lese om hva de pene og populære menneskene skriver om dagliglivet sitt. Du ser ingen stygge, feite folk på topp-blogger-listene. Anonymkode: 2fba7...01b Så blogger som heter «livet som fat mama» eller «en nerds bekjennelser» eller « mine selvmordsplaner» ville ikke fått lesere tenker du... Men fra spøk til revolver: er litt usikker på om en helt average person kan få tilhengere om han/hun skriver bra. Det burde gå syntes jeg. Men som sagt er jeg ikke den typiske bloggleseren.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Fordi de er hjernedøde. Like barn leker best.. Anonymkode: 27abb...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå