AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Hei 😊 Jeg har en hund fra før, en tispe, og nå har jeg fått en hund til. Og den gammle hunden var veldig sint på valpen i starten men det går bedre nå, men ho vokter fortsatt veldig over matskålene sine, og angriper han hvis han prøver å nærme seg, det samme gjelder valpen sine skåler. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ho til å slutte å vokte over skålene ? Eller blir det bedre av seg selv etterhvert ? Anonymkode: 69477...8ba
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Gjelder det bare ved foringstid eller hele tiden? Anonymkode: a8474...a82
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Ta bort skålene og se til at de ikke kan gå til hverandre når de har fått mat. Sett vann i en annen skål på en annen plass. Det går ikke over om hun får trene på adferden daglig. Anonymkode: 641c3...4c9 2
spinner Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Du må regne med at tispa er litt utrivelig i starten. Hun vil gjøre det klart hvem som bestemmer. Det går over. Du skal se de er gode venner i løpet av noen dager eller uker.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Skill dem når de spiser, ta ellers bort maten så hun ikke har noe å forsvare. Anonymkode: 27b90...d57 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå