AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg er en stresset person som lett tenker over ting, jeg tar ting litt til meg, og blir fort nervøs. I går var jeg på fest med veldig mange mennesker og ukjente mennesker som jeg aldri før har møtt. Alkoholen fløt, jeg var med i en gjeng og danset, og alt stod bra til helt til ei jente skriker "herreguuuuuuuud du har fått mensen!" til meg, jeg løp som en gal grinende på badet, hele kjolen min bak var bare en gigantisk rød flekk og det hadde rent ned langs strømpebuksa også. Jeg skulle skifte tampong da jeg oppdaget at det ikke var tampong der nede..! Fikk mer sjokk og trodde den hadde fallt ut, men da jeg skulle kaste plasten til den nye tampongen oppdaget jeg at når jeg skiftet tampong tidligere på kvelden så kastet jeg den gamle, tok ut en ny, og kastet den også, så jeg hadde altså vært uten tampong midt i verste mensen i flere timer. Ene venninnen min banka på døra og sa jeg kunne låne en joggebukse og genser av hun som hadde festen, jeg skiftet, takket, og løp derfra. Er så utrolig flau, tør ikke å åpne hverken facebook eller sms i dag. Anonymkode: c6022...a4f
NewInTown Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Det der er seriøst ingen stress! Skjønner at det er litt flaut akkurat nå, men det der er en sånn type ting du kommer til å le av om 2-3 år. Tro meg. Det er mer morsomt enn flaut. Om du forteller historien på en humoristisk måte, kan det faktisk bli en ganske morsom historie! Håper du forstår at ingen dømmer deg for dette. ALLE vet at man kan få mensen helt plutselig, eller blø igjennom klærne sine. Det er verdens mest naturlige ting 25
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Samme det, alle har mensen Enig med den over, selvom det er flaut akuratt nå så er ikke dette så stress egentlig. Alle ville syntes det hadde vært kjipt å være i din situasjon, så det er garantert ingen som syntes du er rar eller teit eller noe. De har nok bare medlidenhet for deg, og tenker at "shit happens, dårlig timing men sånt skjer". Dette vil du le av om noen måneder Anonymkode: 2e1e7...e6c 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Det står garantert ingenting på Facebook med mindre festdeltakerne var under 12 år. Slapp av. Ingen kommer til å nevne det. Anonymkode: 23d4d...c41 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Da jeg begynte å lese tråden så trodde jeg du hadde gjort eller sagt noe dumt mens du var full, eller vært slem med noen. Også har du "bare" hatt mensen. Dette går over, TS. Hadde jeg vært på den festen så hadde jeg hatt litt medfølelse for deg der og da fordi du ble lei deg, that's it. Hadde ikke tenkt noe mer over det. Dette kan du ta helt med ro. Anonymkode: 8914c...623 12
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Dette går bra ❤️ Ingen ler av deg! Anonymkode: 9c765...814 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Dette går veldig bra, TS. Hvem har ikke opplevd et mensen-uhell opp gjennom årene😊. Måtte le litt av tampongfadesen din. Jeg er nemlig og til tider litt svimete, og har gjort akkurat det samme selv😂. Anonymkode: 3fb88...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 Sånt kan skje den beste, jeg forstår også at det kan oppleves som innmari pinlig. Jeg hadde forøvrig også en hendelse (på jobb, ikke fest) for en måned siden. Jeg slapp verdens største fjert da jeg skulle bøye meg for å plukke opp noe foran seks kolleger på jobb. Ingen lo, men bare så stygt på meg før de fortsatte å snakke om jobbrelaterte ting. Jeg takler ikke at sånne kroppslyder kommer fra meg blant folk, så måtte løpe ut på pauserommet og rive meg i håret før jeg turte å gå inn igjen. Ingen så eller snakket til meg resten av dagen. Da var jeg så flau at jeg begynte å svette. Ikke at det er relevant til din hendelse, men så vet du at du er ikke alene om å gå på en flau smell iblant. Anonymkode: deac9...316 6
The Kitten Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Den som burde være flau er hun som skrek ut "herreguuuuud du har mensen." Kunne hun ikke bare ha sagt det til deg på en diskret måte? 15
Pipaluk Skrevet 16. april 2018 #10 Skrevet 16. april 2018 Det finnes flauere ting å gjøre på fest. hørte om en som i fylla satte seg på jakkene på soverommet, trakk ned buksene og dreit over det hele. Hadde jeg gjort noe sånt så tror jeg seriøst at jeg hadde vurdert å emigrere til utlandet. Så det å blø offentlig er virkelig ingenting å skamme seg over. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #11 Skrevet 16. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånt kan skje den beste, jeg forstår også at det kan oppleves som innmari pinlig. Jeg hadde forøvrig også en hendelse (på jobb, ikke fest) for en måned siden. Jeg slapp verdens største fjert da jeg skulle bøye meg for å plukke opp noe foran seks kolleger på jobb. Ingen lo, men bare så stygt på meg før de fortsatte å snakke om jobbrelaterte ting. Jeg takler ikke at sånne kroppslyder kommer fra meg blant folk, så måtte løpe ut på pauserommet og rive meg i håret før jeg turte å gå inn igjen. Ingen så eller snakket til meg resten av dagen. Da var jeg så flau at jeg begynte å svette. Ikke at det er relevant til din hendelse, men så vet du at du er ikke alene om å gå på en flau smell iblant. Anonymkode: deac9...316 Du har ganske kjipe kolleger. Ts, jeg forstår godt at det var pinlig. Men det går over. Folk som drikker er ofte mest opptatt av seg selv. Anonymkode: 24836...a24 2
KillerKitty Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånt kan skje den beste, jeg forstår også at det kan oppleves som innmari pinlig. Jeg hadde forøvrig også en hendelse (på jobb, ikke fest) for en måned siden. Jeg slapp verdens største fjert da jeg skulle bøye meg for å plukke opp noe foran seks kolleger på jobb. Ingen lo, men bare så stygt på meg før de fortsatte å snakke om jobbrelaterte ting. Jeg takler ikke at sånne kroppslyder kommer fra meg blant folk, så måtte løpe ut på pauserommet og rive meg i håret før jeg turte å gå inn igjen. Ingen så eller snakket til meg resten av dagen. Da var jeg så flau at jeg begynte å svette. Ikke at det er relevant til din hendelse, men så vet du at du er ikke alene om å gå på en flau smell iblant. Anonymkode: deac9...316 Oi, det var faktisk ganske kaldt av dine kolleger. Ts: Ingen tenker noe stygt om deg. Og om de hadde gjort det ville de ikke vært verdt tiden din uansett. Jeg har aldri opplevd at noen har dvelet ved noe som har skjedd i fylla, enten det er vold, drama, uhell eller andre ting. Det som skjer i fylla blir i fylla.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #13 Skrevet 16. april 2018 15 hours ago, The Kitten said: Den som burde være flau er hun som skrek ut "herreguuuuud du har mensen." Kunne hun ikke bare ha sagt det til deg på en diskret måte? Hun var sannsynligvis like full som TS. Anonymkode: 6f9c2...ed0
Gjest Geirfuglen Skrevet 17. april 2018 #14 Skrevet 17. april 2018 Jeg tenkte at det egentlig var ganske koselig at det kom noen som brydde seg, jeg. Det er ikke en selvfølge på fest.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #15 Skrevet 17. april 2018 Slapp helt av. Synes det var en stygg håndtering av hun som sa ifra, full eller ei. Forstår at du synes det er flaut, men det er ikke noe å stresse over. Alle kvinner har mensen og alle opplever at det kan gå galt. Det er bare blod. Anonymkode: 235bb...491
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #16 Skrevet 17. april 2018 Jeg gikk en halv dag med bukse som jeg hadde blødd igjennom da jeg gikk på universitetet. Oppdaget det først da jeg satt i kantina med gruppa mi. DEN blodflekken på stolen, og jeg gikk i lys dongeri med kun en kort genser🙈 Anonymkode: 5dd7f...4fe 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #17 Skrevet 18. april 2018 Har fått mensflekk mange ganger. Og bindet er ikke fult en gang, det er noe med rompa og skrittet mitt er utformet så det renner jo over uansett Fikk mensen på en stol på jobb en gang. Alle så det på overvåkningskameraet og ingen sa et ord. Drifflaut! Ler av det i dag. Fikk også mensen gjennom lys dongeribukse på universitetet. Måtte bare knytte en genser rundt livet og gå hjem. Du ler snart av det du også, dessuten er det bare mensen. Anonymkode: f538e...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå