Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke klar over at det hadde kommet en ny serie inspirert av Skam. Det ser bra ut så langt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes også det ser bra ut :) liker at den skal handle om livet etter videregående 

Anonymkode: 4e70a...5c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker lovende så langt :) 

Anonymkode: 8296a...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger en sånn serie, rart at det ikke har blitt laget før! Ja det var få norske serier som SKAM, men finnes jo drøssevis av high school filmer :) Finnes få om livet etterpå, eneste jeg kommer på er Girls og Unge lovende, men disse karakterene er ferdig med universitetet/college og minst 25... 

Anonymkode: 39daf...17e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det har potensiale :) de snakker ganske likt som karakterene i skam og har visse likheter, men da jeg bodde i Oslo syntes jeg at Oslofolk generelt snakker veldig likt. 

Anonymkode: f60c8...d58

• Liker 1
Skrevet

Liker at de har om samordna opptak og om å søke på studier og sånn. Håper hun får tatt et enkeltemne eller noe på restetorget.

AnonymBruker
Skrevet

Scenen på 7/11 ❤️

Anonymkode: cf8bd...b0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2018 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Syns det har potensiale :) de snakker ganske likt som karakterene i skam og har visse likheter, men da jeg bodde i Oslo syntes jeg at Oslofolk generelt snakker veldig likt. 

Anonymkode: f60c8...d58

Nå er to av hovedpersonene bergensere da...

Anonymkode: 6ba75...273

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper han med olajakka får jobben<3

Jeg liker serien veldig godt, men synes det er litt rart at de lager noe som er helt likt Skam.

Anonymkode: f47c2...e5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...