Elaine Marley Skrevet 30. august 2018 #101 Skrevet 30. august 2018 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #103 Skrevet 31. august 2018 Etter å ha lest denne tråden, virker det på meg, som om tilbudet er atskillig større enn etterspørselen. Da burde vel egentlig prisene være ganske lave. *Mann Anonymkode: a0424...cd8
Chariot1 Skrevet 31. august 2018 #104 Skrevet 31. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest denne tråden, virker det på meg, som om tilbudet er atskillig større enn etterspørselen. Da burde vel egentlig prisene være ganske lave. *Mann Anonymkode: a0424...cd8 Kanskje det har blitt sant 😛 Markedsplassene osv fikk jo en boom når de Orange is the New Black episodene gikk på lufta. Fengsel kvinns begynte også å selge mer.
Nordblomst Skrevet 31. august 2018 #105 Skrevet 31. august 2018 Ser ingen problemer med å selge trusene mine💁🏻♀️ men ville ikke solgt bilder !
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #106 Skrevet 31. august 2018 11 hours ago, Nordblomst said: Ser ingen problemer med å selge trusene mine💁🏻♀️ men ville ikke solgt bilder ! Bilder? Av trusene dine? Anonymkode: fc2eb...316
Nordblomst Skrevet 1. september 2018 #107 Skrevet 1. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bilder? Av trusene dine? Anonymkode: fc2eb...316 Nei, av meg med trusene på. Har lest ltt om det, og virker som de fleste selger truser OG bilder. Er sikkert for at kjøper skal være sikker på at det ikke er en mann som har brukt dem😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #108 Skrevet 1. september 2018 9 hours ago, Nordblomst said: Nei, av meg med trusene på. Har lest ltt om det, og virker som de fleste selger truser OG bilder. Er sikkert for at kjøper skal være sikker på at det ikke er en mann som har brukt dem😅 Det er jo bare å croppe ut hodet ditt da Anonymkode: c4b27...a02
Nmtt Skrevet 1. september 2018 #110 Skrevet 1. september 2018 (endret) På 15.4.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev: Hvis lettjente penger er så viktig for deg, så må du bare holde på. Bare skjønner ikke hvorfor du ikke tar det et skritt videre hvis dette er noe du vil tjene penger på. Hvis pengene er motivasjon så er det mye annet man kan tjene mere penger på.. Anonymkode: ed250...aea Hva av det jeg skriver får deg til å tro at raske penger er «viktig» for meg? Jeg skriver at hvis jeg hadde fått random forespørsel på det så hadde jeg lett gjort det. Og nei, sier du seriøst det, at det er mange andre ting jeg kan tjene penger på?!? Whaaaaat?!?! Endret 1. september 2018 av Nmtt Feil 2
Gjest Frøken Diamant Skrevet 1. september 2018 #111 Skrevet 1. september 2018 Har fått mld her inne fra folk som vil kjøpe trusene mine🙄Har valgt å beholde de selv😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå