Gå til innhold

Hadde du solgt trusene dine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei. Ikke engang for alle penger i verden.

Anonymkode: 63bb9...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Drakan skrev:

Åpenbart et troll som driver å diskuterer for å få det til å fremstå som prostiusjon å selge truser. 
Gir faen, truser er ikke en del av kroppen min, det er ikke bh heler så hadde gitt blaffen om jeg solgte det. Om jeg har brukt det eller ikke. Menn selger truser også.
Kan se for meg at noen fyrer kjøper brukt fordi de er redd for å handle til seg selv i butikk, om de liker å kle seg som dame. 
Uansett, truser er mer eller mindre så langt unna meg som det er mulig. Foretrekker å gå uten undertøy uansett (med mindre jeg har kjole eller tettsittende bukse), så om noen vil ha truser jeg knapt bruker gir jeg blaffen 

Er ikke fordi de liker å kle seg som dame tror jeg at de vil ha brukte uvaskede dametruser...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg gjort, men måtte da hatt et rent par klart, vil ikke gå uten truse resten av dagen. 

Anonymkode: df662...dd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/15/2018 at 12:27 PM, AnonymBruker said:

Hvis du hadde fått spørsmål om å selge de brukte trusene dine, hadde du vurdert det eller er det umoralsk?

Anonymkode: b6cdf...55e

Hvorfor skulle det være umoralsk?

On 4/15/2018 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Å selge truser er jo en form for prostitusjon. Noen liker lettjente penger, så er nok en del som ville solgt, her i tråden inkludert. Hvorfor noen vil kjøpe eller selge er for meg en gåte. Mvh mann..

Anonymkode: ed250...aea

Nei. Prostitusjon er å selge kroppen sin. Truser er ikke en kroppsdel. Eller sex.

Anonymkode: c4b27...a02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2018 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Det som er helt feil, er at dere skal tjene penger på at menn runker til trusene deres. Kvinner gjør nesten hva som helst for penger, og denne tråden er et bevis for dette. 

Anonymkode: ed250...aea

Ingen tilbud uten etterspørsel.....

Anonymkode: 72dbc...aa4

• Liker 4
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hvor selgere dere trusene?? Hvordan kommer dere i kontakt med trusekjøperene?

Anonymkode: 73ac5...826

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tenkt til å begynne med det :) letlettjente penger og ingen trenger å vite det. Og det skader ikke meg eller noen andre, om en mann har lyst til å ligge å sniffe på mine brukte truser så hver så god. Plager jo ikke meg. 

Også vil jeg si at de som mener dette er prostitusjon kan ta seg en bolle. Vil dere kalle de som har kjøpt ekstention av ekte hår en påvirker til prostitusjon da eller ? Prostitusjon er når noen får gjøre ting med kroppen din. 

Anonymkode: 2b22b...365

• Liker 4
Skrevet

Lett! Nå er jeg heldigvis i en situasjon hvor jeg ikke behøver det, men hadde det vært potensiale for en fin ekstrainntekt og jeg var garantert anonym (ville nok mista jobben min om det kom ut 😂) ville jeg glatt gjort det. 

Har gjort verre ting enn det for penger.. Men da var jeg ung og desperat. 

Anonymkode: e4f3b...b19

• Liker 2
Skrevet
På 17.4.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Har solgt rimelig mange truser, så kan fint selge flere. Det er tidkrevende da, for det er utrolig mange useriøse henvendelser. Men av de som er seriøse er alltid hyggelige i tonen til meg.

Har sett bilde av hva som gjøres med trusa når den har kommet fram, det er dog ikke like intressant. Men noen fine ord til kjøperen, så bestiller han igjen ;)

Anonymkode: 6c29e...d33

Hvordan i alle dager klarer dere å selge til folk som finner ut hvem dere er når pengene blir overført?? Er ikke anonymt akkurat..

Anonymkode: 3e576...c09

• Liker 1
Skrevet (endret)

--

Endret av Thoughtful
  • Liker 1
Skrevet

Å selge truser ser jeg ikke på som noe problem. 

• Liker 1
Skrevet
På 18.4.2018 den 1.27, Gjest Sola92 skrev:

Jeg har solgt 5 truser tidligere, til samme mann. De var nyvasket, solgte de ikke brukt. Lettjente penger! 

Hvorfor gikk han ikke til butikken og kjøpte noen selv? Garantert billigere 🤣

Anonymkode: 8940f...b12

Skrevet
22 minutter siden, jannihj92 skrev:

Å selge truser ser jeg ikke på som noe problem. 

Det er det ikke heller. Så latterlig med jenter som prøver å skambelegge dette for andre selgere.

Skrevet

Om jeg hadde tjent penger på det så, spørs hvor mye da!

• Liker 1
Skrevet

Har en i produksjon nå 😉😅

Anonymkode: 437f1...995

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 hours ago, Chariot1 said:

Det er det ikke heller. Så latterlig med jenter som prøver å skambelegge dette for andre selgere.

Les tråden, så ser du at det helst er menn som prøver å skambelegge dette, ved å hevde at kvinner gjør hva som helst for penger.

Anonymkode: dc836...07d

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les tråden, så ser du at det helst er menn som prøver å skambelegge dette, ved å hevde at kvinner gjør hva som helst for penger.

Anonymkode: dc836...07d

Har selv sett mer hets fra andre jenter når noen blogger om dette, noen menn kan tro hva de vil vel 😄

Skrevet

Hvis kona synes det er greit så kunne jeg nok gjort det nå. Jeg har blitt litt romsligere med årene og hadde nok ikke gjort det for 40 år i siden. Får man bedre betalt for større truser?

Anonymkode: fc2eb...316

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Hadde glatt solgt trusene mine 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...