Gå til innhold

Hadde du solgt trusene dine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, så hadde jeg onanert til tanken på at noen onanerer til lukten min :ninuskapus:

Anonymkode: 5c987...d63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jepp, så hadde jeg onanert til tanken på at noen onanerer til lukten min :ninuskapus:

Anonymkode: 5c987...d63

Godt å se at jeg ikke er alene om den tanken! :fnise: Jeg har solgt truser flere ganger og hele situasjonen tenner meg for å være ærlig... Og jo, jeg skattet av inntektene, Tro det eller ei! 

• Liker 3
Skrevet
På 15.4.2018 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Nei virkelig ikke. Ei brukt truse brukes til samme formål, så det er kjøp og salg av seksuelle tjenester, bare pakket inn i en mykere forkledning..

Anonymkode: ed250...aea

Men ærlig talt da.. So what om trusa brukes til samme formål? Har du vært naken i Vi Menn så har hele Norge sett deg naken, det er en skam du aldri blir kvitt, har du tatt steget med å blitt prostituert har du hatt en fremmed penis inni deg, du har solgt kroppen din(!!), hatt samleie for penger, med en person du aldri ville ligget med ellers. Jesus.

Har du solgt en truse har du solgt en truse. Hva som skjer med den etterpå påvirker da ikke deg på noen annen måte enn at du vet at noen sannsynligvis har runket til den og så kastet den i søpla etterpå. 

Skal vi brenne de gamle trusene våre også da eller? For kaster vi de utslitte trusene våre på dynga kan jo tross alt kåte mennesker finne de og bruke de til seksuelle formål. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvis jeg var singel hadde jeg ikke hatt noe problem med å selge truser tror jeg. Det er en ganske uskyldig fetish, og klær er bare klær. Greit med litt ekstra penger som student, men jeg er veldig glad i pent undertøy og de finere trusene ville jeg hatt selv, det måtte blitt noen billige greier fra hm. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel litt feil virkelighetsoppfatning.  Du kan da ikke sammenligne kjøp av klær, som jo truser er, som prostitusjon!? Sidestiller du kjøp og salg av brukte klær, som det samme som å selge kroppen sin?? Det er prostitusjon å kjøpe og selge brukte klær på Finn også da?

Anonymkode: 96dc2...893

Er da virkelig ikke normalt å selge undertøy med mindre man skal tjene penger på at noen runker og spruter i undertøyet. Så jo det brukes til seksuelle formål. At kvinner er så ekkle at de lar en mann runke til sine brukte truser er over min forstand. Men hver sin smak.. Trodde ikke kvinner ville fremstille seg selv som griser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, hypes skrev:

Men ærlig talt da.. So what om trusa brukes til samme formål? Har du vært naken i Vi Menn så har hele Norge sett deg naken, det er en skam du aldri blir kvitt, har du tatt steget med å blitt prostituert har du hatt en fremmed penis inni deg, du har solgt kroppen din(!!), hatt samleie for penger, med en person du aldri ville ligget med ellers. Jesus.

Har du solgt en truse har du solgt en truse. Hva som skjer med den etterpå påvirker da ikke deg på noen annen måte enn at du vet at noen sannsynligvis har runket til den og så kastet den i søpla etterpå. 

Skal vi brenne de gamle trusene våre også da eller? For kaster vi de utslitte trusene våre på dynga kan jo tross alt kåte mennesker finne de og bruke de til seksuelle formål. 

Det som er helt feil, er at dere skal tjene penger på at menn runker til trusene deres. Kvinner gjør nesten hva som helst for penger, og denne tråden er et bevis for dette. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen hadde vært villig til å betale overpris for mitt skitne undertøy, under forutsetningen at det var anonymt, hadde jeg vært dum om jeg takket nei. Det koster meg mindre å selge en truse enn å ta en ekstra vakt på jobb:fnise: 

• Liker 4
Skrevet
På 15.4.2018 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde fått spørsmål om å selge de brukte trusene dine, hadde du vurdert det eller er det umoralsk?

Anonymkode: b6cdf...55e

Jeg hadde tenkt det var vemmelig men jg har hørt de creepsa er villig til å betale klekkelige summer for det såååå.... ja why not?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er helt feil, er at dere skal tjene penger på at menn runker til trusene deres. Kvinner gjør nesten hva som helst for penger, og denne tråden er et bevis for dette. 

Hva spiller det for rolle hva klesplagg de runker til? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da virkelig ikke normalt å selge undertøy med mindre man skal tjene penger på at noen runker og spruter i undertøyet. Så jo det brukes til seksuelle formål. At kvinner er så ekkle at de lar en mann runke til sine brukte truser er over min forstand. Men hver sin smak.. Trodde ikke kvinner ville fremstille seg selv som griser.

Det er da mennene som etterspør disse trusene som er de ekle da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har solgt rimelig mange truser, så kan fint selge flere. Det er tidkrevende da, for det er utrolig mange useriøse henvendelser. Men av de som er seriøse er alltid hyggelige i tonen til meg.

Har sett bilde av hva som gjøres med trusa når den har kommet fram, det er dog ikke like intressant. Men noen fine ord til kjøperen, så bestiller han igjen ;)

Anonymkode: 6c29e...d33

• Liker 3
Gjest Sola92
Skrevet

Jeg har solgt 5 truser tidligere, til samme mann. De var nyvasket, solgte de ikke brukt. Lettjente penger! 

Skrevet

Hadde ikke kosta meg en kalori, å sidestille det med å selge kroppen sin er latterlig 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herreguud nå må du slappe av her. Skal da ikke mye til før du tar av da! Hva gjør vel det, om noen spruter på noen truser? Dette gjelder alle typer klær som selges brukt da Eller??

Anonymkode: 96dc2...893

AnonymBruker
Skrevet

Å selge truser er som hasj. Porten inn til tyngre stoffer/prostitusjon.

- Hilsen Krf.

Anonymkode: a8241...3dd

Skrevet (endret)

Det er ikke umoralsk, men jeg hadde ikke gjort det. Jeg hadde blitt litt sur om noen hadde spurt meg om det. Det er ikke noe galt i å ville ha brukte truser og sokker og sånn, og det er ikke noe galt i å selge det, men det får være grenser på hva du spør andre om. Kvinner får ofte sånne rare etterspørsler på nett, og jeg har en kamerat som er homo som også er blitt spurt, men jeg syns det er skikkelig frekt. 

Om du vil kjøpe eller selge, så får dere finne en måte å gjøre det på uten å spørre folk helt random. Skriv på et forum eller et eller annet og søk etter andre som kunne tenke seg å være med på et slik kjøp/salg, men ikke kontakt uskyldige mennesker og spør dem om slike ting.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir for sært for meg å tenke på at det skulle sitte en fremmed mann og runke til de brukte trusene mine, synes tanken er ekkel og jeg hadde på en rar måte følt at jeg solgte noe privat og intimt. Dessuten hadde jeg vært redd for at han skulle finne ut hvem jeg var og oppsøke meg. Men hver sin lyst, jeg dømmer ingen. 

Anonymkode: 09a8a...48e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skuffa full av truser jeg ikke bruker. Kunne glatt solgt de til noen 

Skrevet

Åpenbart et troll som driver å diskuterer for å få det til å fremstå som prostiusjon å selge truser. 
Gir faen, truser er ikke en del av kroppen min, det er ikke bh heler så hadde gitt blaffen om jeg solgte det. Om jeg har brukt det eller ikke. Menn selger truser også.
Kan se for meg at noen fyrer kjøper brukt fordi de er redd for å handle til seg selv i butikk, om de liker å kle seg som dame. 
Uansett, truser er mer eller mindre så langt unna meg som det er mulig. Foretrekker å gå uten undertøy uansett (med mindre jeg har kjole eller tettsittende bukse), så om noen vil ha truser jeg knapt bruker gir jeg blaffen 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...