Gå til innhold

Hadde du solgt trusene dine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cambria skrev:

At folk selger sine brukte truser ser jeg på som ganske uskyldig. Jeg kunne gjort det selv til rett pris og om jeg hadde fått være anonym, men ikke noe jeg oppsøker selv.

At det finnes personer som mener det er like ille å selge brukte klær (selv om man vet det går til en som skal bruke det for seksuell tilfredsstillelse) som å selge kroppen sin synes jeg er noe spesielt. Det er vel strengt talt ikke skadelig på noen måte å kjøpe og selge truser?

Vet du noe om disse menne du selger disse trusene dine til? Kanskje driver de på å trakkaserer andre kvinner. Hva om de finner ut hvem du er? Hadde du syntes det var greit om kjæresten sin kjøpte brukte truser av andre jenter siden det tross alt bare er undertøy?

Anonymkode: ed250...aea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ichiko skrev:

Men å oppfordre kvinner til å selge kroppen sin(slik du gjør i tråden) er heeelt innafor, mener du. Slike forespørsler er ihvertfall ikke lov på forumet.

PS: Var det ikke du som hevdet å være moralsk? Dobler du?

Skjønner du ikke ironi? Jeg mener at det er like forkastelig begge deler, og det vil du se hvis du har lest hele tråden. Er imot det rett og slett.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner du ikke ironi? Jeg mener at det er like forkastelig begge deler, og det vil du se hvis du har lest hele tråden. Er imot det rett og slett.

Jeg skjønner det ironiske i at du er opptatt av noe som du kritiserer andre for å være opptatt av. Til tross for at det finnes utallige eksempler på grov seksuell utnytting av mennesker, velger du å fokusere på brukte truser. Personlig synes jeg en slik fetisj er spesiell, men jeg ser ikke hvordan det angivelig skader noen.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du noe om disse menne du selger disse trusene dine til? Kanskje driver de på å trakkaserer andre kvinner. Hva om de finner ut hvem du er? Hadde du syntes det var greit om kjæresten sin kjøpte brukte truser av andre jenter siden det tross alt bare er undertøy?

Hvorfor skal jeg vite noe om dem? Om de finner ut av hvem jeg er så får de bare gjøre det da. Jeg har valgt risikoen.  Men nå selger jeg ikke trusene mine, så det er en risiko jeg slipper å vurdere. Jeg sa bare at det er noe jeg kan være villig til for rett pris.

Jeg hadde nok ikke godtatt at min kjæreste brukte andres truser til å fantasere når han onanerte. Men saken handla ikke om hva jeg hadde ment om at kjæresten min hadde kjøpt fra andre. Saken handler om salg av brukte truser.

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen kan se på det som umoralsk, men kan skjønne at noen synes det er litt ekkelt.

Jeg kunne lett gjort det selv, men hadde foretrukket at mottaker ikke vet hvem jeg er.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes det moralske aspektet rundt dette er litt nyansert.

Om det er folk som tenner på dette, og om det er jenter som trenger penger, så dekker det jo to sider av et behov og er greit.

Om det sitter uføretrygdede menn som opplever at å kjøpe brukt undertøy er det nærmeste de kommer kontakt med en jente, synes jeg det mer er trist. Da havner man mer i en situasjon hvor desperate mennesker utnyttes.

Endret av isw
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om folk som selger undertøy fordi noen faktigst blir å bruke de på stranden eller som vanlig undertøy. De blir blir brukt til det du vet...

Hva vet jeg?

Driter i hva mitt gamle tøy blir brukt til... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må ta denne anonym. Men jeg har solgt noen truser. Han ville ha en våt truse og kunne gi meg 800 kr. Så ingen grunn til å si nei. Han ble fornøyd og jeg ble fornøyd. Win-win. 

Anonymkode: 08b3a...da4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Typen min har spurt meg (han har ikke fetisjen selv), og skulle nesten ønske at jeg gjorde det, så vi fikk mer penger i måneden, haha. Studenter begge to, blir mye pizza og vann..

Anonymkode: 0ef6c...740

Skrevet (endret)

Hvordan gjøres dette i praksis? Antar man må holde varekosten nede og kjøpe 3-pakk på billigbutikker? Og så selger man dem bare, og jo mer rart som er i dem jo bedre? :P Lukter de ikke ille etter at de er sendt med B-post?

Endret av isw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vakumpakke og sende? Men hvordan holde pengeoverføringen anonym? 

Anonymkode: e8d7c...719

• Liker 1
Skrevet

Få penger for de brukte trusene mine? Hvorfor ikke? Bare å kjøpe :P 

Skrevet

har allerede gjort det og har ikke noe problem med å gjøre det igjen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva jenter gjør for en dollar eller to.. :edie:

Trodde kanskje kvinner ikke ville bli sett på som en vare som kan kjøpes og selges.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men så selger vi ikke kroppen, vi selger en vare; truser. Tro det eller ei, men truser kan også kjøpes nye i butikker, altså er det vare som kan kjøpes og selges. 

Anonymkode: 0ef6c...740

• Liker 4
Skrevet

Det kunne jeg gjort ;p

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt hadde jeg gjort det. Som en ansvarlig Mann, er det bare min plikt å kunne glede kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, April 15, 2018 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Nei virkelig ikke. Ei brukt truse brukes til samme formål, så det er kjøp og salg av seksuelle tjenester, bare pakket inn i en mykere forkledning..

Her er det vel litt feil virkelighetsoppfatning.  Du kan da ikke sammenligne kjøp av klær, som jo truser er, som prostitusjon!? Sidestiller du kjøp og salg av brukte klær, som det samme som å selge kroppen sin?? Det er prostitusjon å kjøpe og selge brukte klær på Finn også da?

Anonymkode: 96dc2...893

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg skjønner de som vil selge, og jeg skjønner de som vil kjøpe, med visse forbehold.

Men verden ville vært bedre dersom kvinner hadde sett på det å selge sine intime plagg som nedverdigende, og mennene hadde forstått at de nedverdiger seg selv pga sin mannlige seksualitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...