Gå til innhold

Hadde du solgt trusene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei virkelig ikke. Ei brukt truse brukes til samme formål, så det er kjøp og salg av seksuelle tjenester, bare pakket inn i en mykere forkledning..

Anonymkode: ed250...aea

Du kan ikke sidestille mennesker med klær.

Til TS: Hvorfor spør du? Hvis du leter etter tilbud, tror jeg ikke du kan gjøre det her på forumet.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ichiko skrev:

Du kan ikke sidestille mennesker med klær.

Til TS: Hvorfor spør du? Hvis du leter etter tilbud, tror jeg ikke du kan gjøre det her på forumet.

Er menneker bak denne trusen og mennesker som bruker den til seksuell nytelse, så ser ikke noen forskjell. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er menneker bak denne trusen og mennesker som bruker den til seksuell nytelse, så ser ikke noen forskjell. 

Spesielt menneskesyn du har.

• Liker 14
Skrevet

Ok. Spørsmål til menn med dame. 

Hva ville dere gjort om dama deres solgte sine brukte truser? ;) 

jeg kunne lett solgt mine. No problemo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt menneskesyn du har.

Menneskesyn? Syns det er forkastelig alle former for prostitusjon og skjønner ikke hvorfor mange kvinner velger denne lettvinte løsningen til menn som ikke virker helt normal. Er ikke normalt å tenne på en brukt truse. I min verden må folk slutte å kjøpe å selge seksuelle varer/handlinger/tjenester. Dette bør jo gjøre meg til en bra person og ikke noe negativt.:vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nmtt skrev:

Ok. Spørsmål til menn med dame. 

Hva ville dere gjort om dama deres solgte sine brukte truser? ;) 

jeg kunne lett solgt mine. No problemo

Hadde gjort det slutt og funnet meg ei ny dame som tjener penger på ordentlig arbeid og betaler skatten sin som normale folk.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde gjort det slutt og funnet meg ei ny dame som tjener penger på ordentlig arbeid og betaler skatten sin som normale folk.

Ikke at hun levde på det, men som en hver handel på Finn.no typ. Ingen som lever av å bare selge sine ting på Finn.no. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menneskesyn? Syns det er forkastelig alle former for prostitusjon og skjønner ikke hvorfor mange kvinner velger denne lettvinte løsningen til menn som ikke virker helt normal. Er ikke normalt å tenne på en brukt truse. I min verden må folk slutte å kjøpe å selge seksuelle varer/handlinger/tjenester. Dette bør jo gjøre meg til en bra person og ikke noe negativt.:vetikke:

Hva andre tenner på burde ikke bry deg så lenge de ikke plager andre, eller er du en av de som mener at f eks bdsm fremdeles burde vært erklært sinnssykdom?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nmtt skrev:

Ikke at hun levde på det, men som en hver handel på Finn.no typ. Ingen som lever av å bare selge sine ting på Finn.no. 

Hadde vært så turn off uansett at jeg hadde gjort det slutt. Hadde bedt henne ta et oppgjør med moralen sin enkelt å greit. Hva er greia med å selge brukte truser?

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du så opptatt av dem da?

Endret av Ichiko
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært så turn off uansett at jeg hadde gjort det slutt. Hadde bedt henne ta et oppgjør med moralen sin enkelt å greit. Hva er greia med å selge brukte truser?

Haha, jeg hadde ikke bevist gått ut på nett for å selge dem, men hvis jeg hadde fått en forespørsel om å selge dem. Sure, hvorfor faen ikke? Men spørs hvor mye da, hadde ikke giddet å styre med det for 50kr...

Jeg lever livet ganske lett og det der med moralpreik. Spar meg. 

Hvis det at jeg selger mine brukte truser skal definere hvordan jeg er som menneske i helhet. Ok. So be it. Kunne ikke brydd meg mindre. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Hva andre tenner på burde ikke bry deg så lenge de ikke plager andre, eller er du en av de som mener at f eks bdsm fremdeles burde vært erklært sinnssykdom?

Så lenge det er penger involvert i kjøp og salg er det moralsk forkastelig. At e ei dame og mann i forhold bruker trusen hennes i sexen, blir ikke mitt problem. De får gjøre som de vil. Vil ikke gå så langt å kalle BDSM en sinnsykdom, men er visse grunner til hvorfor man tenner på dette som er avanserte og man kan aldri vite sikkert hva som gir mennesker denne gleden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av dem da?

Fordi jeg syns det er umoralsk, og rart at så mange vil selge dette å kjøpe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er penger involvert i kjøp og salg er det moralsk forkastelig. At e ei dame og mann i forhold bruker trusen hennes i sexen, blir ikke mitt problem. De får gjøre som de vil. Vil ikke gå så langt å kalle BDSM en sinnsykdom, men er visse grunner til hvorfor man tenner på dette som er avanserte og man kan aldri vite sikkert hva som gir mennesker denne gleden.

Hvorfor det?

Er det moralsk forkastelig om jeg legger ut mine brukte bikinier på Finn og?

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg syns det er umoralsk, og rart at så mange vil selge dette å kjøpe.

Er det ikke slik at du mener det er unormalt å være så opptatt av brukte truser? Da er du jo pr. egen definisjon unormal.

Du oppfordrer kvinner til å heller selge kroppen sin, hva er moralsk med dét?

Endret av Ichiko
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nmtt skrev:

Haha, jeg hadde ikke bevist gått ut på nett for å selge dem, men hvis jeg hadde fått en forespørsel om å selge dem. Sure, hvorfor faen ikke? Men spørs hvor mye da, hadde ikke giddet å styre med det for 50kr...

Jeg lever livet ganske lett og det der med moralpreik. Spar meg. 

Hvis det at jeg selger mine brukte truser skal definere hvordan jeg er som menneske i helhet. Ok. So be it. Kunne ikke brydd meg mindre. 

Hvis lettjente penger er så viktig for deg, så må du bare holde på. Bare skjønner ikke hvorfor du ikke tar det et skritt videre hvis dette er noe du vil tjene penger på. Hvis pengene er motivasjon så er det mye annet man kan tjene mere penger på..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Hvorfor det?

Er det moralsk forkastelig om jeg legger ut mine brukte bikinier på Finn og?

Har aldri hørt om folk som selger undertøy fordi noen faktigst blir å bruke de på stranden eller som vanlig undertøy. De blir blir brukt til det du vet...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik at du mener det er unormalt å være så opptatt av brukte truser? Da er du jo pr. egen definisjon unormal.

Har kommet over flere sånne tråder på seksualitets forumet der folk "low key" prøver å få til en kanal for å selge/kjøpe brukte truser. Er ikke lov å drive markedsføring av sånne type ting her inne. Så derfor er jeg imot dette.

• Liker 1
Skrevet

At folk selger sine brukte truser ser jeg på som ganske uskyldig. Jeg kunne gjort det selv til rett pris og om jeg hadde fått være anonym, men ikke noe jeg oppsøker selv.

At det finnes personer som mener det er like ille å selge brukte klær (selv om man vet det går til en som skal bruke det for seksuell tilfredsstillelse) som å selge kroppen sin synes jeg er noe spesielt. Det er vel strengt talt ikke skadelig på noen måte å kjøpe og selge truser?

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har kommet over flere sånne tråder på seksualitets forumet der folk "low key" prøver å få til en kanal for å selge/kjøpe brukte truser. Er ikke lov å drive markedsføring av sånne type ting her inne. Så derfor er jeg imot dette.

Men å oppfordre kvinner til å selge kroppen sin(slik du gjør i tråden) er heeelt innafor, mener du. Slike forespørsler er ihvertfall ikke lov på forumet.

PS: Var det ikke du som hevdet å være moralsk? Dobler du?

Endret av Ichiko
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...