Gå til innhold

Hadde du solgt trusene dine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde fått spørsmål om å selge de brukte trusene dine, hadde du vurdert det eller er det umoralsk?

Anonymkode: b6cdf...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for min del hadde det vært helt uproblematisk å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, lett.

Anonymkode: 265e9...90b

• Liker 1
Skrevet

Hadde solgt uten tvil.

• Liker 1
Gjest 123Sol
Skrevet

Hadde solgt. Er vel ikke noe verre enn å selge andre klær.

Skrevet
1 minutt siden, Mortem skrev:

Hadde solgt. Er vel ikke noe verre enn å selge andre klær.

Ikke? Hvorfor tror du menn kjøper brukte kvinnetruser?

• Liker 7
Gjest 123Sol
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Ikke? Hvorfor tror du menn kjøper brukte kvinnetruser?

Vet veldig godt hvorfor. At en fyr eventuelt sitter og koser seg med mine brukte truser uten at det går utover andre ser jeg ingen problem med. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Å selge truser er jo en form for prostitusjon. Noen liker lettjente penger, så er nok en del som ville solgt, her i tråden inkludert. Hvorfor noen vil kjøpe eller selge er for meg en gåte. Mvh mann..

Anonymkode: ed250...aea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å selge truser er jo en form for prostitusjon. Noen liker lettjente penger, så er nok en del som ville solgt, her i tråden inkludert. Hvorfor noen vil kjøpe eller selge er for meg en gåte. Mvh mann..

ikke sant.. æsj

Anonymkode: a4a4c...b98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja som student så er det et ork å bruke penger for å vaske truser i felles vaskeri, men kjæresten er ikke like keen på idéen så da blir det et nei fra meg :) 

Anonymkode: 72fc3...d68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde fått spørsmål om å selge de brukte trusene dine, hadde du vurdert det eller er det umoralsk?

Anonymkode: b6cdf...55e

Betaler du godt, da? :gape:

Anonymkode: 13eff...bda

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært null problem for meg (så lene det betød et tilskudd til familieøkonomien. Jeg hadde ikke giddet å selge de for 200 kr. liksom, siden nye truser koster like mye. Jeg hadde heller ikke solgt et par truser til 500,- siden det kun tilsvarer en sushimiddag (som jeg kan droppe), så for en såpass lav sum måtte jeg ha vært garantert å få solgt et visst kvantum) 

Men jeg ville aldri vist bilde av meg selv eller møtt kjøper personlig for å overlevere trusene. Det måtte foregått helt anonymt slik at ingen visste det var mine truser. 

Mannen min hadde dog sagt nei til at jeg hadde solgt trusene mine :P:fnise: 

Anonymkode: 73e83...1fc

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg fått godt betalt, så skal jeg med stor fornøyelse selg mine brukte truser:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor selger dere ikke heller dere selv isåfall? Vil tro det er mere penger å tjene på det enn å selge bare trusene. Når man først er ute etter lettjente penger mener jeg.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor selger dere ikke heller dere selv isåfall? Vil tro det er mere penger å tjene på det enn å selge bare trusene. Når man først er ute etter lettjente penger mener jeg.. 

Du skjønner vel at det er en stor forskjell på å selge kroppen sin, og ting man har hatt på seg??

• Liker 22
Skrevet

Ikke skjønner jeg hva folk vil med nasty brukte truser, men men, hver sin smak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, aell skrev:

Ja, for min del hadde det vært helt uproblematisk å gjøre. 

Hvis du er gira på å pisse de ut å selge sender jeg kanskje en bestilling over PM. 

Anonymkode: 04aaa...56c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Helado skrev:

Du skjønner vel at det er en stor forskjell på å selge kroppen sin, og ting man har hatt på seg??

Nei virkelig ikke. Ei brukt truse brukes til samme formål, så det er kjøp og salg av seksuelle tjenester, bare pakket inn i en mykere forkledning..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...