Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så kjent med automaten på Gardermoen eller Oslo S når vi skal med flytoget. Kan barn få billett, og dermed lettere få kommet seg gjennom slusen etter at min billett er registrert ? Billetten kan jo ikke brukes av flere enn en.

Heldigvis er det ansatte der som kjenner til problemet og hjelper henne gjennom slusen. Ellers så liker vi veldig godt flytoget, en effektiv måte å komme seg frem og tilbake til Gardermoen og Oslo.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du spør om? Om hun kan få billett, men samtidig er det ansatte der som kjenner til det og hjelper henne? 

Anonymkode: 6ed1f...e0c

Skrevet

Barn reiser gratis sammen med voksne.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at TS vil ha egen billett til barnet for å slippe å måtte spørre de som jobber der eller bære barnet gjennom sin egen sluse. Jeg tror ikke det er mulig.

Anonymkode: a0abc...bc7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, sommermor skrev:

Jeg er ikke så kjent med automaten på Gardermoen eller Oslo S når vi skal med flytoget. Kan barn få billett, og dermed lettere få kommet seg gjennom slusen etter at min billett er registrert ? Billetten kan jo ikke brukes av flere enn en.

Heldigvis er det ansatte der som kjenner til problemet og hjelper henne gjennom slusen. Ellers så liker vi veldig godt flytoget, en effektiv måte å komme seg frem og tilbake til Gardermoen og Oslo.

Still spørsmålet til de ansvarlige, les kunderservise for flytoget og banen i Oslo. Der får du klart svar i retur. Svaret kan du vidwre lagre på telefonen og vise frem ved problemer.

Anonymkode: 823cb...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...