AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg skal ut på byen og drikke meg full for første gang, noen som har noen gode råd? Ønsker gjerne råd om alt egentlig, hva jeg burde ha på meg, hva jeg burde drikke og kanskje viktigst av alt hva jeg kan gjøre for å ikke bli dårlig, dumme meg ut eller gjøre noe jeg angrer på. Tenkte å dra ut sammen med en venninne og håper på å kanskje møte noen. Anonymkode: 0d358...c60
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 På en søndagsmorgen? Det er ikke noe åpent. Anonymkode: f0199...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Så du planlegger å bli voldtatt? Spesielt. Anonymkode: 84b7a...054
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en søndagsmorgen? Det er ikke noe åpent. Anonymkode: f0199...cc6 Nei. Blir ikke før om noen uker, men jeg liker å være forberedt. Anonymkode: 0d358...c60 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du planlegger å bli voldtatt? Spesielt. Anonymkode: 84b7a...054 Selvfølgelig planlegger jeg ikke det, hva er det som får deg til å tro det? Anonymkode: 0d358...c60 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Pass på drinken din hele tiden. Anonymkode: 90860...f03 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Ikke drikk deg full for første gang ute på byen. Du vet ikke hvordan du reagerer på mye alkohol og hvordan du kommer til å oppføre deg, det kan føre til meget kjipe situasjoner. Hvis du skal drikke deg full så anbefaler jeg på det sterkeste at det skjer for første gang hjemme hos noen sammen med folk du føler deg trygg på. Da kan du utforske hvor mye alkohol du tåler uten å være redd for at situasjonen skal eskalere til noe du er ukomfortabel med eller som du kommer til å angre på. Anonymkode: f1a2e...e9a 16
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig planlegger jeg ikke det, hva er det som får deg til å tro det? Anonymkode: 0d358...c60 Å drikke seg full før FØRSTE gang ute på byen er ekstremt uintelligent. Og når du kriver at du håper å møte noen?? Nei vet du hva. Jeg skammer meg på dine vegne. Anonymkode: 84b7a...054 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Å drikke seg full før FØRSTE gang ute på byen er ekstremt uintelligent. Og når du kriver at du håper å møte noen?? Nei vet du hva. Jeg skammer meg på dine vegne. Anonymkode: 84b7a...054 Selvfølgelig håper man å møte noen hyggelige mennesker om man drar ut på byen. Det trenger jo ikke bety noe mer enn en fin samtale, og TS har ikke insinuert at hun skal drikke seg sanseløs og ligge rundt, selv om du har greid å tolke det dithen. Anonymkode: 72b3c...c70 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 Dersom du ikke har vært full før er det utrolig dumt å gjøre det på byen første gang. Så du burde forsøke hjemme eller hos ei venninne først, i trygge omgivelser. Ellers, ikke bland for mye, så det å ta shots, øl, drinker og mer shots er gjerne en dårlig ide. Ikke drikk for fort, shots bør du faktisk holde deg unna, i det minste holde deg til bare en. Husk at hjernen din fungerer selv om du drikker. Det er lov å huske at man kan tenke logisk selv om man føler seg full og ikke bare følge alle dumme ideer du måtte finne på. Anonymkode: 36d0f...779 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #11 Skrevet 15. april 2018 Hvorfor drikke seg full?? Anonymkode: 0546c...f66 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #12 Skrevet 15. april 2018 Spis skikkelig før du går ut. Gå med noen du stoler på, pass på hverandre. Ville anbefalt deg å drikke vann også i løpet av kvelden. Vær forsiktig, å ikke ha et mål om å bli full første gang du går ut. Anonymkode: 0fb9d...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #13 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å drikke seg full før FØRSTE gang ute på byen er ekstremt uintelligent. Og når du kriver at du håper å møte noen?? Nei vet du hva. Jeg skammer meg på dine vegne. Anonymkode: 84b7a...054 Du har virkelig ikke noe bedre å gjøre enn å sitte på kg og lete etter noen du kan tråkke på samme hva det gjelder? Det du skriver virker helt imbesilt, som om du har melket alt du kan av negative hensikter ut av det uskyldige TS skriver, for så å bare skrive noe piss for å tilfredsstille deg selv. Det er deg selv du burde skamme deg over, ditt nett-troll. Anonymkode: 9fcbd...c77 2
Olaug Olsen Skrevet 15. april 2018 #14 Skrevet 15. april 2018 Det er en kjempeide. Drikke seg full med venninne. Ut på byen hurra, i mai. Ska vi se. Du bør ha på deg ull. Det er kaldt om natten i Norge, men du vil være velkledd likefullt. Du skal overleve selv om du skulle havne i grøftefylla. Ull varmer som kjent selv om det er vått, og her kan jeg anbefale en sexy jumpsuit: https://www.etsy.com/no-en/listing/554657010/merino-wool-sweater-knit-jumper-made-to?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=wool lingerie&ref=sr_gallery-1-21 Denne fins i flere farger og kan styles på ulike måter. Med en feminin hatt og etpar høye hæler i form av pumps eller platåsko, kommer du til å bli uimotståelig. Mitt siste tips er: Hold deg unna sprit og vin. Drikk øl, for da holder du deg unna risikosonen. Vanlig pils med 4,5 i styrke er litt bitter, og da kommer det helt naturlig at man ikke drikker så mye at man blir stupfull. Mitt siste tips er å holde seg i sentrum. Man ønsker ikke å treffe russ, med mindre man selv er en russ. Da stiller saken seg annerledes. I sentrum av byen finner du andre mennesker med solid drikkeerfaring, som kan hjelpe deg om du skulle trenge assistanse Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #15 Skrevet 15. april 2018 TS. Hva med sex da? Siden du sier du vil drikke deg full og har lyst å møte noen. De fleste ons skjer jo i fylla. Fyllasex kan også være bra. Anonymkode: 7cd73...04c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #16 Skrevet 15. april 2018 Hvis du ikke er vandt med å drikke så anbefaler jeg å ikke drikke seg full når du er på byen. Blir du skikkelig drita og slafser rundt og faller over folk og tilslutt spyr på dansegulvet kommer folk til å huske. Så hvis du skal drikke deg full for første gang så drikk sammen med trygge venner hjemme der du kan prøve deg frem Har du vert full før og kjenner kroppen din så bare kjør på. Ha på deg nok klær så du ikke fryser på natten. Du kan få vann i baren med sugerør i, så tror folk at du fortsatt drikker selv om du bare er smart og drikker vann mellom glassene Husk å spis godt før dere drar! Og husk å spis når du kommer hjem (nattmat) Dans, prat med fremmede, kos dere!! (husk å gå med noen sko du faktisk kan gå på. Så slipper du å bli nektet inngang fordi du vingler rundt på noen stylter ) Anonymkode: bb51c...828 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #17 Skrevet 15. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drikke seg full?? Anonymkode: 0546c...f66 Ser ikke hvorfor jeg ikke skulle gjøre det? Anonymkode: 0d358...c60
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #18 Skrevet 15. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS. Hva med sex da? Siden du sier du vil drikke deg full og har lyst å møte noen. De fleste ons skjer jo i fylla. Fyllasex kan også være bra. Anonymkode: 7cd73...04c Nei, det har jeg ikke så lyst til. Ser heller etter ett varig forhold. Anonymkode: 0d358...c60
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #19 Skrevet 15. april 2018 Takk til dere som har kommet med gode råd, jeg håper på å få en bra kveld uten fylleangst dagen etterpå. Anonymkode: 0d358...c60
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #20 Skrevet 15. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke hvorfor jeg ikke skulle gjøre det? Anonymkode: 0d358...c60 Det reduserer dømmekraften og du er et klart mål for voldtektsmenn om du er full på byen. Verden er bare sånn. Ikke drikk deg full på byen. Det er idiotisk. Anonymkode: 3fb6e...06c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå