Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer et mobilabonnement som har inkludert 1GB, hva tilavrer dette? Holder det til surfing på nett en hel måned? 

Hjemme bruker jeg trådløst nett, så det er når jeg er ute jeg skal bruke det.

Anonymkode: 0b69d...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger vel av hvor mye du surfer på nett når du er ute. Jeg har 1GB, og det holder for meg. Men når jeg er på jobb bruker jeg nettet på jobb, så er det er egentlig kun når jeg sitter på bussen eller står på butikken at jeg bruker av mobildataen.

Jeg bruker i alle fall ikke opp min 1GB hver måned, så jeg har nå pga. rollover omtrent 2 GB.

Anonymkode: 3ad77...c18

AnonymBruker
Skrevet

Det holder ikke for meg. Jeg bruker ofte mobilnett når jeg er ute av huset. 

Anonymkode: 9ba78...453

AnonymBruker
Skrevet

Holder ikke for meg. Jeg har 4 og går av og til tom. Nå i sommertider er man mer ute og. Strand/park ol. Men prøv. Er det for lite kan du endre det vettu :-) 

Anonymkode: 542be...334

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3, og det er passe til meg. Og jeg har nett hjemme og på jobb. men trenger mer enn 1GB. Barna mine har 5 GB, og noen ganger har de til overs, som de får med videre, og andre ganger går de tomme.

Anonymkode: cd1c4...e77

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor mye og ikke minst hva man bruker det til. Kun sjekke e-post i e-post appen, så hadde det holdt med 1gb for meg, men i tillegg blir det en og annen Video, streaming av musikk og en sjelden gang streaming i Netflix. Men 3 gb holder fint for meg. 

Anonymkode: de190...8ba

Skrevet

Har 1 Gb og det er nok for meg. Kan ikke bruke mobilen på jobb, hjemme kobler jeg meg opp trådløst. Er jeg ute med venner så bruker jeg ikke mobilen, men prater med de jeg er sammen med. Blir til og fra jobb, men det er ikke stort jeg bruker den da heller, hender jeg sjekker været. Gjør det meste av annet hjemme på PC'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...