AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Del Skrevet 15. april 2018 I perioder får jeg en slags angst når jeg er alene. Og det er ikke snakk om flere timer/dager alene, men bare etter noen få minutter kommer angsten. Jeg begynner å tenke på dumme ting jeg har gjort, hva andre folk tenker om meg osv. Nå ligger kjæresten min å sover mens kg er alene på stuen foran tven, å i dag er angsten sikkelig ille. Noen som har det slik? Eller har råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 27656...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Del Skrevet 15. april 2018 Er forresten 20 år å jente om det har noe å si Anonymkode: 27656...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Del Skrevet 16. april 2018 Tenk "er tankene mine om denne saken realistiske?". Så kan du vurdere hver sak for seg. Er det sannsynlig at andre tenker de tankene du tillegger dem? Anonymkode: a8b29...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Del Skrevet 16. april 2018 På 15.4.2018 den 9.15, AnonymBruker skrev: I perioder får jeg en slags angst når jeg er alene. Og det er ikke snakk om flere timer/dager alene, men bare etter noen få minutter kommer angsten. Jeg begynner å tenke på dumme ting jeg har gjort, hva andre folk tenker om meg osv. Nå ligger kjæresten min å sover mens kg er alene på stuen foran tven, å i dag er angsten sikkelig ille. Noen som har det slik? Eller har råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 27656...cec Du har jo åpenbart et problem. Gå til legen. Er ikke vanlig å ha det sånn. Anonymkode: 4553d...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå