Gå til innhold

klær til gommen

hva skal gubben ha på seg?  

1. 1. hva skal gubben ha på seg?

• smoking
      4
    • sjakett
      12
    • bunad
      0
    • kjole og hvitt
      4
    • militær uniform
      0
    • dress
      9
    • annet
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

sikkert vært en tråd om dette før...(?)

men vi fikk kjøpt billig sjakett i dk...betalte 2300,-dkk...hva skal deres menn ha på seg? Og hva har dere betalt?

:bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 1900,- for å leie kjole og hvitt. Men hadde vi gått en sjakkett for 2300 hadde vi kjøpt istedet :).

Skrevet

Vi betalte ca 5000 kroner for smoking av merke Boss - som han heldigvis kan bruke flere ganger. Bryllupet vårt er ikke "formelt" nok for kjole og hvitt. Mannen min føler heller ikke at han er "sjakett"-typen - han er ganske røff i klesstilen til vanlig.

Skrevet

Min kjære får laget dress hos T-Michael i Bergen. Den kommer på ca 12000. Så kommer skjorte og sko i tillegg, så totalt kommer vel hans antrekk på 16-17000 tipper jeg. Han er definitivt ingen smoking eller kjole og hvitt type, så han visste med en gang at han ville ha dress. Blir så nydelig at.... :hjerter:

Skrevet
Min kjære får laget dress hos T-Michael i Bergen. Den kommer på ca 12000. Så kommer skjorte og sko i tillegg, så totalt kommer vel hans antrekk på 16-17000 tipper jeg. Han er definitivt ingen smoking eller kjole og hvitt type, så han visste med en gang at han ville ha dress. Blir så nydelig at.... :hjerter:

De dressene er jo kjempestilige! :wink:

Synes det er veldig kult når mannen gifter seg i dress.

Skrevet

min kjære har leid sjakett til 2300 kr. får også med hatt og stokk i prisen. han var kjempenydelig i dette...var med og hjalp han litt... :)

Skrevet

Han skal ha sjakett - betaler 1600 kr for å leige den - igneting å si på det.

Skrevet

Han skal ha sjakett, betaler 1800 kr for å leie den.

Skrevet

Min kjære leier sjakett til 1700 kr. Han bruker dress i jobben og synes det ble litt for hverdagslig for sitt eget bryllup.

Skrevet

Min kjære skal leie kjole og hvitt.

Vet ikke prisen enda.

Skrevet

Kjole og hvitt. Betaler 1700,-

Skrevet

Noen som vet hvor de har bra utvalg på sjakett?????? Evt ca pris? I oslo-området...

(skal kjøpe.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...