livelovelaugh Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg skal snart på shoppingtur i New York - er svake for søte klær ala pomp de lux, newbie ++ Hva heter butikker i NYC som selger søte barneklær? 😊😊😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 48 minutter siden, livelovelaugh skrev: Jeg skal snart på shoppingtur i New York - er svake for søte klær ala pomp de lux, newbie ++ Hva heter butikker i NYC som selger søte barneklær? 😊😊😊 Shoppingtur i New York! Lol,du er så overflatisk og lite kulturell at du drar helt dit for å shoppe, når det finnes så mye å se og oppleve der. Glad jeg har bedre verdier og høyere livskvalitet enn de fleste her på kg. 😊 Anonymkode: 1d249...8fa
livelovelaugh Skrevet 15. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2018 æh? Er det din fritidshobby å rakke ned folk som lurer på ting - det sier litt om deg som trenger psykolog... du dømmer folk uten du vet om dem - jeg har masse planer i New York - selvsagt er shopping med den lille biten. Jeg har jo vært i NYC mange ganger så har nok sett mye mer enn deg... håper du får hjelpen du trenger. Lykke til 10
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Shoppingtur i New York! Lol,du er så overflatisk og lite kulturell at du drar helt dit for å shoppe, når det finnes så mye å se og oppleve der. Glad jeg har bedre verdier og høyere livskvalitet enn de fleste her på kg. 😊 Anonymkode: 1d249...8fa Bedre verdier og høyere livskvalitet? Haha, tviler når dette er måten du svarer andre på. Kvalmt. Anonymkode: a556b...f8d 3
Lumos Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Zara kan ha mye fint til barn Litt små i str da. Har ikke Zara her vi bor, så stikker alltid innom en slik når vi er på storbyferie Mulig Gap også har noe fint?
livelovelaugh Skrevet 15. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, Lumos skrev: Zara kan ha mye fint til barn Litt små i str da. Har ikke Zara her vi bor, så stikker alltid innom en slik når vi er på storbyferie Mulig Gap også har noe fint? Ja Zara :0) tusen takk
Thinkerbelle Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Ralph lauren har mye fint, samme med Tommy Hilfiger!
Lumos Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 1 time siden, livelovelaugh skrev: Ja Zara :0) tusen takk Kom på en til butikk som har mye fint; Next Den er vel egentlig britisk tror jeg, men har butikker i USA
Minlillelykke Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Jeg synes det var vanskelig å finne noe fine klær i usa. But thats me😊 anbefaler London😉
livelovelaugh Skrevet 16. april 2018 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2018 Ja, London har masse fint 😊 en annen gang 😊
livelovelaugh Skrevet 16. april 2018 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2018 11 timer siden, Thinkerbelle skrev: Ralph lauren har mye fint, samme med Tommy Hilfiger! De har nok mye fint men dyre 😊
Thinkerbelle Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 17 timer siden, livelovelaugh skrev: De har nok mye fint men dyre 😊 Ikke nødvendigvis, iallefall ikke i USA på outlet f.eks kjøpte jeg klær for 4-5 år fremover, i diverse utvalg, for noen tusenlapper.. ikke spesielt mye dyrere enn f.eks Newbie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå