AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Jeg har bare vært på Tenerife og Gran Canaria. Neste gang jeg skal reise vil jeg gjerne et annet sted. Det kan godt være et sted i syden. Hvor vil du anbefale? (Gjerne si litt om hvordan prisene er der hvis du vet det ) Hilsen jente på 23 Anonymkode: 34bae...c30
Gjest Linaria Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Vil du ligge på en strand eller oppleve ting? Reise alene eller sammen med noen? Hvordan vil du bo? Skal du drikke alkohol/feste?
Gjest earlgrey Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Oii, hvis du kun har vært på Kanariøyene har du jo en hel verden å oppleve! Du må nok være litt mer spesifikk i hva du ønsker å oppleve, budsjett osv. for å få gode tips
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Jeg liker å slappe av, ut å spise, sole meg, være på stranda, bare chille og kose meg i varmen. Er ikke noe feste menneske. Om det er noen fine steder å gå å se så er det koselig, men ikke masse aktiviteter og sånt. Vet ikke noe om budsjett enda, men det må ikke være en av de dyreste stedene. -TS Anonymkode: 34bae...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå