Gå til innhold

Klarna inkassoregning?

isfjell

Anbefalte innlegg

Hei, har en regning fra Klarna fra i fjor som har gått helt under radaren. Har fint råd til å betale den, men på status så står det "hos inkasso". Har fortsatt tilgang til KidNr og mulighet til å betale den på siden deres, men vil dette si at regningen nå egentlig hos et annet "inkassoselskap" som den må betales hos, eller kan jeg fortsatt betale den hos Klarna? Finner  nada info om dette på sidene deres.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan vel strengt tatt betale den regningen til Klarna vil jeg tro, du vil da få nye egeninteresse fra inkasso selskapet med krav om salær og renter.

Enkleste ville nok vært å kontakte klarna for å få vite hvilket inkasso selskap regningen er sent til for så å kontakte dem slik at du for betalt direkte.

Anonymkode: acc9a...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du får betalt den til oppgitt konto og kid. Har opplevd på jobb at pengene kommer i retur dersom saken er avsluttet hos kreditor og enten ettergitt eller videresendt til inkasso.

Ville gjort som anonym over meg foreslår og kontaktet Klarna først for å høre hvor saken står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...