AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Hei! Jeg er i den situasjonen at jeg ønsker hund. Har et barn, en katt og en hamster fra før. Jeg og katten har et intenst forhold. Vi er sammen så mye som mulig. Jeg elsker virkelig denne frøkna. Har begynt å lure på hund i det siste. Jeg drar aldri bort, og drar hjem så snart anledningen byr seg. Har hatt flere hester som jeg har håndtert godt uten at det var mye arbeid. De som er negative til at jeg skaffer meg hund sier man blir så bundet. Jeg er allerede bundet pga barnet og katten. Jeg prioriterer ungen og kattens velbehag over alt annet(ungen først selvsagt). Har null erfaring med hund, men lånte en husky i 3 uker for å prøve. Jeg ønsker virkelig lufting og trening. Dette behovet har katten fått kjenne på...Når vet man at man er sikker nok til å skaffe hund? Om en hund kommer inn i mitt hjem får den ikke dra før den dør evt. De dyrene jeg skaffer skal jeg ha som familimedlemmer. Katten er forsikret og nøye fulgt opp av dyrlege, og det blir selvsagt hunden også. Anonymkode: 9fc65...cb0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Vær obs på at katten kan reagere med stress på hunden. Da kan katten feks starte med å tisse inne. Anonymkode: 6f467...f35
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vær obs på at katten kan reagere med stress på hunden. Da kan katten feks starte med å tisse inne. Anonymkode: 6f467...f35 Har tenkt tanken.. men samtidig er hun veldig lav i rang. Da vi hadde huskyen var jeg like mye eier for henne. Hun hadde sin plass og sin oppmerksomhet. Ser fro meg at denne katten hadde tolerert hvalp veldig fint. Om det ikke går, ryker selvsagt hvalpen.. Anonymkode: 9fc65...cb0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Om en hund kommer inn i mitt hjem får den ikke dra før den dør evt. De dyrene jeg skaffer skal jeg ha som familimedlemmer. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om det ikke går, ryker selvsagt hvalpen.. Eh...? Anonymkode: f0d52...320
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh...? Anonymkode: f0d52...320 jeg tar ikke på meg ansvar uten å mene det, men går det på bekostning at en som allerede bor her så ryker den selvsagt. 2+2=4 Anonymkode: 9fc65...cb0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Just now, AnonymBruker said: jeg tar ikke på meg ansvar uten å mene det, men går det på bekostning at en som allerede bor her så ryker den selvsagt. 2+2=4 Anonymkode: 9fc65...cb0 Du burde ikke få hund. Anonymkode: f0d52...320 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du burde ikke få hund. Anonymkode: f0d52...320 ok. Hvorfor? Anonymkode: 9fc65...cb0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 Just now, AnonymBruker said: ok. Hvorfor? Anonymkode: 9fc65...cb0 Det du har skrevet så langt i tråden. Anonymkode: f0d52...320 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det du har skrevet så langt i tråden. Anonymkode: f0d52...320 Ok, du hater katter, unger og slikt? Tror det er få som prioriterer dyra sine så mye som meg. Anonymkode: 9fc65...cb0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det du har skrevet så langt i tråden. Anonymkode: f0d52...320 Så i din verden bør TS kaste ut barn og katt i stedet? Anonymkode: 78e7a...d77 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #11 Skrevet 15. april 2018 KG er helt gærne, ingen som kan ha dyr her skjønner du. Ikke hør på dem de bare liker å lage kvalm for folk for det er hobbyen deres Vet ikke om man egentlig skjønner hvordan det er å ha hund før man har det. Har ikke noe råd å gi, ville bare si at du slett ikke er uegnet til å ha hund selv om noen av de faste kaklehønene på KG mener det. Anonymkode: e1159...d5e 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #12 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: KG er helt gærne, ingen som kan ha dyr her skjønner du. Ikke hør på dem de bare liker å lage kvalm for folk for det er hobbyen deres Vet ikke om man egentlig skjønner hvordan det er å ha hund før man har det. Har ikke noe råd å gi, ville bare si at du slett ikke er uegnet til å ha hund selv om noen av de faste kaklehønene på KG mener det. Anonymkode: e1159...d5e Har tenkt på hund i 7 år nå, og tenker igrunn hver dag at det hadde vært kjekt med hund. Katt tar MYE tid, om man holder katt på min måte. Vi bruker ca 18 t i døgnet sammen. Hunden er et supplement, ikke en erstatning. Katten min er uvurderlig. Ønsker bare mer dyr og ansvar. Anonymkode: 9fc65...cb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå