Gå til innhold

Velkomst til kompromiss mellom kjønn :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange tråder der kvinner bruker herrelongs (stillongs) uten fot. Mens det er mange menn som bruker stillongs med fot (strømpebukse). 

Ser noen har diskutert at når sokkene er en del av stillongsen er det er plagg bare for kvinner. Er de separert er det bare for menn. Skal vi ta hverandre i hendene og lage et kompromiss for at det nødvendigvis ikke må være et skille mellom det at longs og sokker henger sammen? Det er jo et idiotisk forbud for et kjønn i utgangspunktet. Som at ett kjønn bare kan gå med T-skjorte, mens det motsatte bare kan gå meg genser.

Anonymkode: ea433...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er alle disse trådene hvor folk mener at stillongs er for menn og strømpebukser for damer..? :klo:

Jeg har i hvert fall aldri hørt om at stillongs er for menn. Stillongs er da for alle, for å holde varmen om vinteren. At strømpebukser ikke blir ansett som et herreplagg har vel med å gjøre at man som oftest bruker dem sammen med skjørt og kjoler. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du helt forstår nøyaktig hva et kompromiss er.

Et kompromiss er resultat av forhandlinger der ingen parter får det 100 % som de vil, men alle får noe.

https://no.wikipedia.org/wiki/Kompromiss

https://snl.no/kompromiss

Og det burde stått "velkommen", ikke "velkomst" i tittelen.

Anonymkode: e1e6b...bef

Skrevet

Stilongs er da slettes ikke bare for menn. Sportsbutikkene er da fulle av superundertøy (inkludert stilongs uten fot) for kvinner i alle farger og mønstre...

AnonymBruker
Skrevet

Det der har jeg ALDRI hørt og ALDRI tenkt over. Noen liker med fot, andre uten fot. Samme det. Det ene er ikke for menn og det andre for damer, begge deler er for å holde varme i kroppen :)

Anonymkode: b3563...453

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om før, trudde det bare hadde med preferanse for med/uten fot jeg..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...