Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Hva er positivt og negativt? Er forholdet mellom deg og mannen/dama bedre eller verre, eller det samme?
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Forholdet vårt har aldri vært bedre!!!
mari Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Vi har hatt det veldig bra etter at vi fikk barn. Sexen har faktisk blitt bedre den også Vi setter mer pris på den tiden vi har uten barn, og vi elsker begge to å leke med barna. Så her har det ikke hatt noen negativ virkning!
koldbruna Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Vi har det like bra nå som tidligere,og koser oss med vesletulla vår.Det er sjelden vi er Bare oss to,men når vi er alene da koser vi oss skikkelig.Og nesten sloss om hvem som skal holde veslemor først Koldbruna
Gjest Turi Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Har ei lita ei på litt over året, så jeg har ikke all verdens erfaring, men prøver: + ser livet med nye øyne, alt er spennende og nytt + livet er blitt roligere, småting er ikke lenger viktige + mannen min og jeg har en kjempestor felles interesse - aldri tid for meg selv (besteforeldre langt unna) - dårlig med nattesøvn (hun våkner fortsatt hver natt) Ellers tror jeg ikke forholdet til mannen min har forandret seg noe særlig egentlig. Men vi er helt klart mer hjemme og sammen enn før, og vi trives med det. Og så har vi begynt å lage middag hver dag
Charmina Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 +Vi har noe vidunderlig sammen +småting er ikke viktig lenger +vi føler oss svært heldige +vi nyter livet med ungene +kjeder oss aldri +forholdet vårt blir sterkere og sterkere + - lite søvn -ikke så lett å være impulsiv -savner litt mere voksentid innimellom Men helt klart fantastisk å oppleve å skape noe så unikt som de to ungene våre sammen
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Kommer an på hvor lenge siden fødselen tok sted. Første tiden etter så var vi så kåte at vi holdt på å dø.Men jeg kunne jo ikke pga renselsen etc. Så ble vi så desperate da jeg kunne.Vi elsket som galne.Men ikke i sengen ,siden ungen lå i det rommet. Og så kommer nedtider, og opptider.
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 Har bare lest mange steder at det tærer på forholdet & slitsomt. Men nå bekreftet dere heldigvis MINE "mistanker",: at det er en herlig opplevelse, og å dele det. Gleder meg til den dagen vi får unger sammen. Og har heldigvis noe familie i nærheten, så det går an å få barnevakt av og til Det virker litt skummelt å snu opp/ned på livet liksom, at barn tar mye tid, men mest av alt vet jeg at jeg det vil bli kjempepositivt når vi er klar for det. Føler at jeg har gjort alt jeg vil, før evt barn, det tror jeg er viktig:) Takk for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 jeg var 20 når jeg fikk min første, og føler egentlig ikke at jeg går glipp av ting jeg gjerne skulle gjort osv, for nå som jeg har barn blir ikke reising, festing osv så viktig lenger. Etter vi fikk nr.1 ble forholdet vårt bare bedre. Vi hadde alle besteforeldrene i nærheten og hadde masse barnevakt og masse tid for oss selv, samt en stor felles interesse. Etter nr.2 kom har vi flytta og har så og si aldri barnevakt, så nå har vi mindre tid for bare oss to, men føler likevel at vi har kommet nermere hverandre, sexlivet har blitt myyyye bedre(iallefall for min del. Før sleit jeg for å få orgasme, men nå kommer de som perler på en snor. Dette setter jo selvfølgelig mannen min stoooor pris på:-)) Bortsett fra at vi ikke får gått på restaurant eller pub'en sammen mer enn 2-3 ganger i året, så ser jeg bare pluss-sider med å ha barn. Syns til og med feriene blir morsommere selv om de også er slitsommere... også er jeg fortsatt ganske ung når ungene er store, og da kan jeg gjøre alt jeg ikke kan gjøre nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå