AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Hei! Jeg har forelsket meg i et servise som jeg fant i skapet på et forsamlingshus. Det stod Savangerflint under, men jeg finner det ikke noe steder på nett. Er det noen som har sett dette før, og som vet hva det heter? Anonymkode: 28f1d...b4a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Det er jo Stavangerflint, men det er gammel. 60-70tallet eller deromkring. Anonymkode: e9d18...0b3 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har forelsket meg i et servise som jeg fant i skapet på et forsamlingshus. Det stod Savangerflint under, men jeg finner det ikke noe steder på nett. Er det noen som har sett dette før, og som vet hva det heter? Anonymkode: 28f1d...b4a Det er gammelt som Metusalem. Om du skal ha håp om å finne noe tilsvarende så er nok bruktmarkedet stedet du må lete. Jeg tror Stavangerflint er noe annet enn Figgjo servise. Figgjo produserer fortsatt.du kan sende mail til dem med bilde og forhøre deg om de kjenner til noe rundt servise. Anonymkode: 2a2f5...f6f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er gammelt som Metusalem. Om du skal ha håp om å finne noe tilsvarende så er nok bruktmarkedet stedet du må lete. Jeg tror Stavangerflint er noe annet enn Figgjo servise. Figgjo produserer fortsatt.du kan sende mail til dem med bilde og forhøre deg om de kjenner til noe rundt servise. Anonymkode: 2a2f5...f6f Stavangerflint fusjonerte med Figgjo i 1968, så serviset er sikkert fra før det. Anonymkode: 14d75...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Nydelig 😍 Her må du på bruktmarkedet, om de ikke hår produsert det på nytt da. Pass bare på at oppvaskmaskinen ødelegger mønsteret på gammelt dekketøy. Anonymkode: c3f43...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå