Gå til innhold

Etter dere giftet dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bedre i forholdet?

Er noe verre/dårligere?

Eller det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste er jo som før. Vi har bodd sammen en god stund før vi giftet oss. Men vi synes det er veldig koselig å være gift, da. :-) Føler oss bare enda mer knyttet til hverandre nå.

Skrevet

Jeg trodde det skulle være akkurat som før siden vi har bodd sammen en stund allerede. - Men det er faktisk blitt enda litt bedre :-)

Jeg vet ikke helt hva forandringen skyldes, og som sagt er jeg litt overrasket over at det skulle føles noe annerledes i det hele tatt. Kanskje er det forberedelsene til bryllupet (og da tenker jeg ikke på valg av servietter og sånn) som har gjort oss mer reflekterte i forholdet til hverandre, eller kanskje er det økt følelse av tilhørighet til hverandre fordi vi har lovet å prøve å gjøre dagene gode for hverandre resten av livet? Er det minnene fra en strålende bryllupsdag og en romantisk bryllupsreise, eller kanskje det er så enkelt som at det er koselig å kunne ringe ham og si "dette er din kone som ringer" eller å referere en samtale i heimen med fraser som ".. og som jeg sa til min mann..."?

- Pussig og koselig er det i hvertfall, gled dere!

Skrevet
Det meste er jo som før. Vi har bodd sammen en god stund før vi giftet oss. Men vi synes det er veldig koselig å være gift, da.  :-) Føler oss bare enda mer knyttet til hverandre nå.

Signerer på denne.

Dessuten er det koselig å omtale han som "min mann". :wink:

Skrevet

Ingenting har blitt verre.

Alt er som før vi giftet oss, rent bortsett fra at det har kommet inn en trygghet og ro i forholdet vårt nå mer enn før vi giftet oss

Skrevet
Ingenting har blitt verre.

Alt er som før vi giftet oss, rent bortsett fra at det har kommet inn en trygghet og ro i forholdet vårt nå mer enn før vi giftet oss

:Nikke:

Dessuten gjorde den dagen oss helt som nyforelsket igjen. Deilig med en sånn periode nå :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...