AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Jeg syntes at vi kan hente ut norske kvinner i samfunnet for å ha sex med innvandrere så de ikke trenger å voldta. Jeg føler dette ville gjøre gatene mye tryggere. Hvis vi også velger ut kvinner som stemmer Frp og er rasister til å gjøre denne jobben kan vi bli kvitt rasisme i samme slengen, ingen er rasister etter en god omgang Anonymkode: 44354...037
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Av alle lavpanna og mislykkede fleipetråder her inne tror jeg kanskje dette er den verste. Anonymkode: 20545...292 9
ajarRun Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Jeg tror ikke dette er et fornuftig tiltak for å gjøre gatene våre tryggere. For å redusere kriminalitet trenger vi å fokusere ressursene bedre og bruke mer på politi. En løsning er å regulere salg av alternative rusmidler. Merker jeg blir mektig provosert når fem politifolk tusler rundt med narkotikahund på utesteder og kveldene men nekter å etterforske overgrep, vold og tyveri/naskeri. Overgrepsvoldtekter på åpen gate er en liten del av voldelig kriminalitet på gatene. Det er en liten del av blind vold, og det er en liten del av voldtektene. Dog synes jeg det er en viss legitimitet i å spørre om sex bør være en av velferdsgodene staten tilbyr. Jeg synes det er mye fokus på penger. De som tjener lite penger men som er gode sosialt blir skattet lite. De med mye penger og som er dårlig sosialt blir skattet mye. Hvis jeg kunne velge mellom penger og sex ville jeg valgt sex. Jeg tror også sex er langt viktigere enn noen tusenlapper. Hvorfor skal solidariteten vår bare strekke seg til penger? Nærhet og intimitet er jo viktige mennesklige behov som må fylles. Hvis man kan skatte 40% av inntekten min, hvorfor kan ikke sexlivet mitt beskattes? Offentlig prostitusjon kunne også skapt mange lavterskel arbeidsplasser. Jeg synes vi bør ivareta de som ikke klarer å skaffe seg intimitet på egen hånd, akkurat som de som ikke klarer å skaffe seg inntekt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Bør det ikke være på frivillig basis istedet for med tvang, TS? Du støtter vel ikke voldtekt av Frp kvinner? Jeg er sikker på at det er mange nok kvinner i hylekoret og pk-mafiaen som stiller opp frivillig. I Sverige kalles de for batikhekser. Anonymkode: 8e7f9...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes at vi kan hente ut norske kvinner i samfunnet for å ha sex med innvandrere så de ikke trenger å voldta. Jeg føler dette ville gjøre gatene mye tryggere. Hvis vi også velger ut kvinner som stemmer Frp og er rasister til å gjøre denne jobben kan vi bli kvitt rasisme i samme slengen, ingen er rasister etter en god omgang Anonymkode: 44354...037 Det er jo voldtekt selv om det er staten som bestemmer deg, herlighet. Anonymkode: c26e1...ced
Lothlorien- Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes at vi kan hente ut norske kvinner i samfunnet for å ha sex med innvandrere så de ikke trenger å voldta. Jeg føler dette ville gjøre gatene mye tryggere. Hvis vi også velger ut kvinner som stemmer Frp og er rasister til å gjøre denne jobben kan vi bli kvitt rasisme i samme slengen, ingen er rasister etter en god omgang Anonymkode: 44354...037 Lol, er det mulig. Om innvandrere trenger å gå på kurs for ikke å voldta, skal de selvsagt ikke få lov til å bo i Norge overhodet. For øvrig er det ganske støtende og truende det du skriver om å velge ut FrP-kvinner til å bli voldtatt. Sykt. At uskyldige kvinner som aldri har stemt for å få inn disse hit skal rammes er jo helt sinnssykt. Er velgere fra venstresiden som er ansvarlig for at denne ondskapen i form av rasistiske voldtektsmenn fra den muslimske verden finnes i Norge.... Endret 15. april 2018 av Lothlorien- 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Det er ikke innvandrere generelt som problemet. Har aldri hørt at det skulle være noe genrerelt problem med svensker, thailendere, amerikanere, filippinere, polakker. Er det disse du mener må håndteres på en spesiell måte? Eller er det egentlig en annen gruppe menn du sikter til? Hvorfor ikke være mer spesifikk? Anonymkode: c500d...35d
hocane Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 Det er ikke det at muslimer ikke vet foskjellen på sex og voldtekt, men de mest ekstreme muslimene ser på norske kvinner som horer for de dekker seg ikke til så i deres øyne er det ok og fritt fram å voldta de.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Norske kvinner er allerede relativt enkle å få i seng, og synes fremdeles at disse «eksotiske» mennene er så spennende. Så mer sex er nok ikke prevantivt. Når det er sagt er det en myte at innvandrere står for flertallet av voldtektene her til lands. Den som oftest voldtar er faktisk «kompisen Ola Nordmann». Anonymkode: 8be68...946
Lothlorien- Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner er allerede relativt enkle å få i seng, og synes fremdeles at disse «eksotiske» mennene er så spennende. Så mer sex er nok ikke prevantivt. Når det er sagt er det en myte at innvandrere står for flertallet av voldtektene her til lands. Den som oftest voldtar er faktisk «kompisen Ola Nordmann». Anonymkode: 8be68...946 Overrepresentasjon er nøkkelen her. Det er jo billig, og misvisende, retorikk å slenge ut at innvandrerne ikke står for flertallet av voldtektene her til lands. De utgjør fremdeles en minoritet, og alle voldtektstyper inkludert så er etnisk norske gjerningsmenn i flertall. Poenget er at når det gjelder visse typer voldtekter, de verste voldtektstypene; gjengvoldtekter og overfallsvoldtekter (som også stort sett er de mest voldelige og traumatiske for ofrene) er ikke-vestlige (dvs. så og si nesten kun muslimer), ekstremt overrepresentert. Ofrene er stort sett etnisk norske. Dette er altså i tillegg hatkriminalitet/rasistisk motiverte voldtekter. I Oslo er nesten alle overfallsvoldtekter utført av ikke-vestlige menn. Det er ekstremt, fordi de fleste menn i Oslo er etnisk norske. Hvordan bortforklarer du det?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #11 Skrevet 15. april 2018 De mest primitive kunne få utdelt hvert sitt loslitte teppe, eller eventuelt en gammel ihjel sikla bamse de kunne jokket på - som andre bikkjer. Anonymkode: 238f0...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå