Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere reagert litt hvis 17 åringen preseterte kjæresten hennes ovenfor dere og han var 37. Har tenkt litt på dette i det siste.Og kanskje si til dere at de skal på kjærestetur til paris. Ville dere sagt noe på det?

Anonymkode: 82348...10b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde reagert voldsomt! Hva har en mann på 37 å gjøre sammen med ett barn på 17?? Han kunne vært faren hennes. Hadde låst datteren min om jeg var moren. 

Anonymkode: b7306...03c

• Liker 5
Skrevet

Tja, hadde nok stusset litt over hva ei 17 år gammel jente, så i en 37 år gammel mann.

Ut over det, gjør de jo intet ulovlig.

Begge er jo over konfirmasjons-alder, og seksuelle lavalder. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde reagert voldsomt! Hva har en mann på 37 å gjøre sammen med ett barn på 17?? Han kunne vært faren hennes. Hadde låst datteren min om jeg var moren. 

Anonymkode: b7306...03c

Det er ulovlig så da ville du blitt anmeldt

Anonymkode: c9e0e...962

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for hun mente det i hvert fall helt bokstavlig talt. Poenget hennes var nok mer at hun overhodet ikke ville tillatt datteren dette

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal vi ha om dette, tenker du? 

Anonymkode: b59fc...c22

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde dere reagert litt hvis 17 åringen preseterte kjæresten hennes ovenfor dere og han var 37. Har tenkt litt på dette i det siste.Og kanskje si til dere at de skal på kjærestetur til paris. Ville dere sagt noe på det?

Anonymkode: 82348...10b

Man må ha samtykke fra foreldrene om man er  under 18 og skal reise utenlands. :)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

For alle som følger litt med i nyhetene er det opplagt hvorfor TS valgte alderene 17 og 37, og som den saken viser så er det lovlig.

Anonymkode: 2f8fb...6ee

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

For alle som følger litt med i nyhetene er det opplagt hvorfor TS valgte alderene 17 og 37, og som den saken viser så er det lovlig.

Anonymkode: 2f8fb...6ee

Det var ikke TS brukeren du siterer svarte.

Anonymkode: 6f189...f9b

AnonymBruker
Skrevet

Neeeeeeeida...helt normalt det..neida, joda .Vil vel kanskje se på 37-åringen som enkel og synes synd på 17-åringens foreldre...(som de faktisk fremdeles får barnebidrag for), ingen vil jo barnet sitt vondt...på noen måte! Ville syns synd på 17-åringen også, er jo bare barnet sånn sett i forhold til....Hadde det vært min datter så hadde jeg klikket i vinkel. 

Anonymkode: b65eb...b55

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun hadde vært en venn av meg så hadde ueg kanskje sagt «du er klar over at han er seksti om tretten år? Skal du bli hjemmehjelp for kjæresten din når du kan finne deg en godtroende avgangselev med hvit fotballshorts som du kan se bulen gjennom? Litt gele i håret, en rik pappa som snart dør, en fyr som ikke tenker lengre enn nesa si som du kan bruke til hva som helst? Ditt valg i så fall. Får han kink i ryggen når dere puler? Blir han sprutrød i ansiktet og må ha astmamedisin? Neida, jeg bare tuller. Kos dere i Paris.»

Anonymkode: d6f8a...b77

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde vært en venn av meg så hadde ueg kanskje sagt «du er klar over at han er seksti om tretten år? Skal du bli hjemmehjelp for kjæresten din når du kan finne deg en godtroende avgangselev med hvit fotballshorts som du kan se bulen gjennom? Litt gele i håret, en rik pappa som snart dør, en fyr som ikke tenker lengre enn nesa si som du kan bruke til hva som helst? Ditt valg i så fall. Får han kink i ryggen når dere puler? Blir han sprutrød i ansiktet og må ha astmamedisin? Neida, jeg bare tuller. Kos dere i Paris.»

Anonymkode: d6f8a...b77

Tror du bør jobbe litt med matematikken. 

Anonymkode: b59fc...c22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...